Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:18

Op zn FEI paspoort heet ie officieel inmiddels Variohippiques Vingino.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:22

Haha jongens geloof mij, dit was doorgestoken kaart en van te voren zo gepland. Super dat Tommie hem weer terug heeft, ken de combinatie nog van toen ik bij Tommie trainde en man wat een moeilijk paard, maar wat kan Tommie hem rijden. Gun hem dat paard van harte! En Valentijn is een topper dat ie dit gedaan heeft....

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:23

Rare zaak dit, ik vind dat tommie wel met veel weg mag komen van de publieke opinie.

immanuela29

Re: Tommie Visser mag teugels Vingino weer overnemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 18:31

Ik vind dit echt heel mooi! Ik volgde Tommie al een tijdje en ik vond het jammer dat zo'n goede combinatie uit elkaar gevallen was, maar ik ben echt super blij voor Tommie! Echt aardig van Valentijn! :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:34

friendly schreef:
bigone schreef:
Die Valentijn, paard door Tommie weer GP laten starten, paar keer goede resultaten en de internationale verkoop in, hoppa. Goede investering misschien. In paardenland worden geen cadeautjes weggegeven.

En hoe verklaar je Gerco Schröder en London dan? Glock had London ook door een ander kunnen laten rijden. Dus het ka best, een paard kopen en een ander laten rijden.

Ik ben blij voor Tommie, ben benieuwd wanneer we deze combi weer in de ring zien. Vraag me overigens ook af, hoe zit het nu met zijn Olympisch Kader aanstelling? Is deze behouen gebleven of zijn ze deze nu kwijt door dit hele gebeuren? Oftewel, kunnen ze als combi nog meedingen naar een Olympische deelname?

Ik zie Glock of zijn jonge golddigger niet op London rijden, ergo, Glock kan er niet eens meer opkomen want die zit zwaar verlamd in de rolstoel. Echter, Valentijd zou van dit paard veel kunnen leren en dus wel zelf kunnen rijden maar het paard word direct doorgeschoven naar Tommie. Dus inderdaad, doorgestoken kaart maar dat maakt verder niets uit, ik hoop dat ze er even gelukkig om zijn.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:43

Geweldige soap dit toch! Tommie mag weer op zijn topper rijden, Valentijn is eigenaar van een goed paard wat hij vast een keer leuk kan gaan door verkopen. mw van Beelen heeft centjes gekregen. Lijkt me eind goed al goed!
En verder, wie interesseert het eigenlijk?? ;) :+

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 19:54

Ik vind het een geniale actie en gun Tommie het paard van harte. Ik heb gezien hoeveel moeite en tijd hij in dat paard gestoken heeft. Want het is een paard met een "gebruiksaanwijzing"...
Top van Valentijn _/-\o_

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:06

Fantastisch voor Tommie en fijn voor dressuur liefhebbend nederland *\o/*

Maar het heeft inderdaad wel alle aspecten van een sprookje:

1. Mooi paard
2. knappe prins
3. boze heks
4. Robin Hood
5. Happy end

:')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:29

Vingino stond op Stal Hexagon, daar is niets geheim aan.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:47

Voor mij is het een beschadigde combinatie.
Wat een figuren. Allemaal.
Ik vraag me af of deze hele soap niet tegen hen kan werken.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 20:57

Wel bijzonder dat iedereen hier op de hand is van de kant die een hennepplantage had en met een vuurwapen hebben geschoten.

En de mevrouw die haar eigendom gewoon op komt halen (wat mag als het je eigendom is) is de boze heks.

Bijzondere wereld leven wij toch in :+

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:02

Volgens mij weet niemand hier, ook ik niet, hoe het werkelijk zit. Dus blijft het speculeren.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:03

_lautje_ schreef:
Wel bijzonder dat iedereen hier op de hand is van de kant die een hennepplantage had en met een vuurwapen hebben geschoten.

En de mevrouw die haar eigendom gewoon op komt halen (wat mag als het je eigendom is) is de boze heks.

Misschien komt dat wel door de manier waarop mevrouw van Beelen haar eigendom kwam ophalen. Het hele verhaal hierachter zullen we hier op bokt en ook daarbuiten nooit krijgen te horen.
Maar vind het wel een hele soap aan het worden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:06

Boras schreef:

TV moet alleen op zijn rijden beoordeeld worden tijdens de wedstrijd :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:08

Weet je, waar twee kijven, twee schuld. De gemiddelde wiet-kweker haalt geen geweer boven omdat je hem lul noemt. Dan komt er nl politie en worden ze ontdekt. Er zal dus absoluut wel iets gebeurt zijn waardoor het escaleerde, en iets meer dan gewoon ongevraagd een paard op laden. Juist met een plantage in de schuur neem je niet zomaar het risico van een geweer te trekken.

Dus kan je zoveel hopen en dromen als je wil maar mevr. Van Beelen zal allerminst een heilig zielig slachtoffer zijn. Ze zullen elkaar wel waard zijn.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:20

Denk ook dat ze elkaar waard zijn, maar vind het spijtig dat één iemand als onschuldig en held word gezien.. zeker als we het verhaal niet eens kennen.
Maar goed, ik denk dat je gewoon geluk moet hebben dat je de Nederlandse ruiter bent in dit verhaal.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 21:51

Electra63 schreef:
Boras schreef:

TV moet alleen op zijn rijden beoordeeld worden tijdens de wedstrijd :D

Dat zou inderdaad moeten ja :)
Maar buiten de ring......

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 22:16

_lautje_ schreef:

:') ik denk dat je mijn post iets te serieus neem haha...

Twee kijven, twee schuld. Maar aangezien niemand het hele verhaal kent alleen de partijen zelf blijft het speculeren en dan kan je maar beter niet te serieus er aan tillen.

Ongeacht wat je van Tommie mag vinden, hij scoorde voorheen boven de 80% met Vingino, die scores krijg je niet zomaar dus paardrijden kan ie wel (of het nou wel of niet je systeem is, om die discussie even te snoeren :roll: )

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 05:05

Ik vraag me af in hoeverre mensen hier anderen kunnen veroordelen op basis van incorrecte informatie en rand-situaties die niets met deze zaak te maken hebben. Hebben jullie beide kanten gesproken? Tommie is echt oprecht blij dat dit paard terug bij hem is. Dat bleek gisteren ook uit alles in zijn reactie.
En ach, Margriet van Beelen heeft haar geld, Valentijn een nieuwe aanwinst en Tommie een nieuw paard. Prima toch? :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 06:47

Ach ja wel slim gedaan. Tommie mocht zelf het paard niet meer kopen van Van Beelen dus hij zocht iemand die het paard voor hem kon kopen. Wel een goede manier om van je zwarte geld af te komen. :j

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:54

Jeetje wat een soap. Ook ik krijg een vreemd beeld bij tommie vw zijn Facebook. Volgens mij zijn het allemaal een beetje tokkie's. (beide kanten dus!!)

ik heb verder ook geen mening over het geheel, en wie vingino nou zou moeten hebben. al denk ik dat van beelen toch wel een vies spelletje heeft gespeeld, en alleen maar eurotekens in dr ogen had.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:28

het gaat zoals het gaat maar netjes gaat het niet

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:19

Dat is niet waar. De 'tja', de 'maar' na iets positiefs, 'apart volk' is allemaal negatief.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 20:13

wat een verhaal dit zeg.... maar mooi voor Tommie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:06

Ik kan mij Tommie nog wel van de wedstrijden herinneren toe Tommie echt nog een Tommie was. (15 jaar). Het was toen een behoorlijk over het paarde getilt jochie. Inmiddels is Tommie groot geworden. Maar ik krijg de indruk dat hij nog precies dezelfde Tommie is.
Ik hoop in ieder geval dat wij nog wel wat moois gaan horen van deze combinatie. Al ben ik ook bang dat de soap nog niet ten einde is. Dingen gaan nl. niet altijd zoals je wilt en succes is niet altijd te koop. We zullen het wel zien.