Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:bigone schreef:Die Valentijn, paard door Tommie weer GP laten starten, paar keer goede resultaten en de internationale verkoop in, hoppa. Goede investering misschien. In paardenland worden geen cadeautjes weggegeven.
En hoe verklaar je Gerco Schröder en London dan? Glock had London ook door een ander kunnen laten rijden. Dus het ka best, een paard kopen en een ander laten rijden.
Ik ben blij voor Tommie, ben benieuwd wanneer we deze combi weer in de ring zien. Vraag me overigens ook af, hoe zit het nu met zijn Olympisch Kader aanstelling? Is deze behouen gebleven of zijn ze deze nu kwijt door dit hele gebeuren? Oftewel, kunnen ze als combi nog meedingen naar een Olympische deelname?
_lautje_ schreef:Wel bijzonder dat iedereen hier op de hand is van de kant die een hennepplantage had en met een vuurwapen hebben geschoten.
En de mevrouw die haar eigendom gewoon op komt halen (wat mag als het je eigendom is) is de boze heks.
Bijzondere wereld leven wij toch in
_lautje_ schreef:Wel bijzonder dat iedereen hier op de hand is van de kant die een hennepplantage had en met een vuurwapen hebben geschoten.
En de mevrouw die haar eigendom gewoon op komt halen (wat mag als het je eigendom is) is de boze heks.
Bijzondere wereld leven wij toch in
ik denk dat je mijn post iets te serieus neem haha...
)