Nieuwe website biedt helpende hand bij dressuurproeven

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Testdrive

Re: Nieuwe website biedt helpende hand bij dressuurproeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:25

De ZZ licht staat in de planning, evenals de ZZ Zwaar. Zal wel enige tijd vergen om die 8 proeven in te voeren in de programmatuur. Op Facebook berichten we over updates m.b.t. de website en de beschikbare proeven. Tot die tijd zul je het met de boekjes van de KNHS moeten doen ;) Of zelf uittekenen zoals iemand in een eerder bericht leuk liet zien :)

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:27

Mensen nog ervaringen te delen over het gebruik van de website?

We hopen op een boel respons om de website beter en gebruiksvriendelijker te maken. Voor de mobieltjes hebben we in ieder geval een extra optie in de instellingen ingevoerd: "zeer klein".

Maar volgende week gaan we een echte mobiele pagina voor de visualisatie van de proef maken :)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-15 21:52

Wat handig! Ik rijd geen wedstrijden meer, maar heb ook vaak zat met pen en papier de proef uitgetekend haha.
Maar volgend jaar komen er toch weer nieuwe proeven..? Moet je dan alles weer opnieuw invoeren, Testdrive? (wát een werk! Chapeau hoor!) :D

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 18:57

Dabo schreef:
Wat handig! Ik rijd geen wedstrijden meer, maar heb ook vaak zat met pen en papier de proef uitgetekend haha.
Maar volgend jaar komen er toch weer nieuwe proeven..? Moet je dan alles weer opnieuw invoeren, Testdrive? (wát een werk! Chapeau hoor!) :D

Hoi Dabo, voor de KNHS komen er nieuw eproeven als ik me niet vergis...De software is dusdanig opgezet dat het invoeren van proeven "redelijk" eenvoudig gaat. Het blijft echter wel even klussen, zeker ook afhankelijk van de wijzigingen en de hoeveelheid vernieuwde proeven. Maar dat we houden het netjes bij hoor!

Bedankt voor je leuke reactie!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 19:12

Wat ik nou echt top zou vinden (en heb wel eens gedacht om het uit te werken) is een voorleesfunctie om proeven te oefenen als je alleen bent.
Vaak zet ik nu maar een YouTube filmpje op van mijn proef in mijn oortjes, maar helaas hoor je er nog vaak veel herrie erdoorheen.

Ja, soms kom je qua timing niet gelijk uit, maar dan loop ik een pasje harder of zachter of snij ik een hoekje af ;)

Testdrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:33

Dat is een heel leuk idee Elise_k! En dat idee heb ik afgelopen weekend met iemand besproken. Het heeft geen prioriteit op dit moment maar is zeker iets dat op de Wishlist staat voor Testdrive :) De bedoeling is om het platform rijker en beter te maken met dit soort uitbreidingen om de dressuur ruiter te ondersteunen.

Bedankt voor je reactie en leuk dat je meedenkt!