Jockey komt met schrik vrij na spectaculaire val

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:00

Jetta schreef:
Fijn dat ie ongedeerd is. Maar ja, als je zulke dingen met paarden doet...ik vind het eigenlijk niet diervriendelijk.

Gaan we weer... Wat is hier nou niet diervriendelijk aan. Verdiep je even in de sport voordat je zulke dingen gaat lopen te verkondigen...

Maar erg mooie val! Gelukkig liep het goed af :)

Blixem

Re: Jockey komt met schrik vrij na spectaculaire val

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:03

Hij valt eraf blijft haken aan de beugel en word omhoog gelanceerd en land charmant op de grond :)F *-:)

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 23:11

het vluchtgehalte was van die aard, dat het filmpje zelfs het late nieuws van RTl 4 gehaald heeft vanavond.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:20

Paard twijfelt, hupst links rechts ruiter uit balans en met die extreem korte beugels was ik er denk ik ook afgelanceerd _O-

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:15

Hoe zou dit er nou uit gezien hebben als Epke het deed, zullen we het hem eens vragen. In een Katja versus Epke met Vallerio als jury.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:25

Wow, zo spectaculair heb ik ze weinig nog gezien. Gelukkig mankeert hij niks.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 16:37

mrie schreef:
Hoe zou dit er nou uit gezien hebben als Epke het deed, zullen we het hem eens vragen. In een Katja versus Epke met Vallerio als jury.

_O-

kimbrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 17:35

Mocht hij met deze sport nergens komen, is er vast nog wel een plekje bij cirque du soleil voor hem, haha jeetje wat een val zeg

xkimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:23

nontie schreef:
Paard twijfelt, hupst links rechts ruiter uit balans en met die extreem korte beugels was ik er denk ik ook afgelanceerd _O-

Het was geloof ik ook zijn eerste officiële rit een een chase koers dus ik denk dat zijn benen een beetje als spaghetti voelde :') uit ervaring weet ik dat een kleine beweging naar rechts genoeg is om gelanceerd te worden als je je benen niet meer voelt haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 18:24

xkimmie schreef:
nontie schreef:

Het was geloof ik ook zijn eerste officiële rit een een chase koers dus ik denk dat zijn benen een beetje als spaghetti voelde :') uit ervaring weet ik dat een kleine beweging naar rechts genoeg is om gelanceerd te worden als je je benen niet meer voelt haha

En ook nog is zooo hard gaat en zooo kort zit :') En ook nog is zo'n beweging vlak voor een sprong, heb je ook geen tijd meer om je balans terug te vinden :=