tegen paarden in tuinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

animals

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:51

Tja ik vind het wel een goed stuk want je hebt van die mensen die niet logisch nadenken en die dumpen de beesten gewoon in de achtertuin en dan maakt het hun niet uit hoe groot het stukje tuin is....als je nou een grote achtertuin hebt waar heel veel ruimte is dan kan ik het er wel mee eens zijn maar ja het ligt er natuurlijk aan hoe de mensen het gaan aanpakken.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 17:34

Ze hebben wel gelijk maar als je nou en grote tuin hebt dan kan het toch wel

Want mijn pony staat ook eigelijk in een tuin maar daar hebben ze een weiland van gemaakt ennne het is super grooot *LOL*

maar als het een kleintje is dan is het wel zielig want de paarden/pony`s moeten hun benen wel kunnen strekken. Bloos

MerelMaestro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:02

Ik vind het wel heel zielig als je paard in je achtertuin staat. Je moet gewoon je paard op een landje zetten. Maar als je een boerderij hebt vind ik het wel logisch datie in je achtertuin staat....

xx merel

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 23:32

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 14:45

Nou dan zal ik met mijn 26 jaar wel een pennymeisje zijn:-) want ik hoop ooit nog eens mijn paard aan huis te hebben..mits het huis daarvoor geschikt is, althans de tuin. Wie bepaald of je tuin en omgeving geschikt is??Juist daar moeten gewoon goeie regels voor gemaakt worden. Aangeven bij de gemeente dat je je paard in de tuin wilt hebben, dat er dan iemand met verstand uit de paardenwereld een kijkje neemt, een bouwvergunning vragen en dan met je aanvraag door de molen (van de beslissing) van het team...

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 10:56

Ik wil ook zo graag een pony in m'n tuin...... Heb voorlopig een tuinknuffel neergezet, als je snel kijkt is het net of er een klein shetje staat. M'n gras blijft wel erg lang dat is jammer.