Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliver schreef:Valentijn is gewoon een bekende ruiter en jurylid. Mensen die hem niet kennen zijn blijkbaar niet zo in de subtop thuis.
Misschien even een update: Valantijn heeft zelf namelijk al gereageerd http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ngino.html
Als er indd al gekeurd is en aanbetaald en ook getekend dan heeft van Beelen geen poot om op te staan. of er moeten specifieke ontbindende factoren zijn.

.. maar zeker niet dom . astridastrid schreef:Maar als het paard dus uiteindelijk toch naar Tommie zou gaan (en Valentijn hiervoor naar voren is geschoven om dit te regelen), is dat toch eigenlijk koop onder valse voorwendselen? En is dat dan niet koop-ontbindend? Ik weet het niet hoor, maar kan het me zo indenken.
Zou overigens wel zielig zijn.
astridastrid schreef:Maar als het paard dus uiteindelijk toch naar Tommie zou gaan (en Valentijn hiervoor naar voren is geschoven om dit te regelen), is dat toch eigenlijk koop onder valse voorwendselen? En is dat dan niet koop-ontbindend? Ik weet het niet hoor, maar kan het me zo indenken.
En als ik mijn Uggs heb aangetrokken en mijn Ray-Ban heb opgezet, dan start ik mijn BMW X5 en kom ik je opzoeken voor een onvervalste bitch-fight!
astridastrid schreef:Maar als het paard dus uiteindelijk toch naar Tommie zou gaan (en Valentijn hiervoor naar voren is geschoven om dit te regelen), is dat toch eigenlijk koop onder valse voorwendselen? En is dat dan niet koop-ontbindend? Ik weet het niet hoor, maar kan het me zo indenken.
ja dat ben ik Kriel schreef:Lijkt me vooralsnog een aanname. Zijn huidige subtop paard is geblesseerd dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat hij op zoek was naar een paard waar hij weer mee door kon starten
tiger27 schreef:Mvr van beelen trekt niet aan het kortste end mvr van beelen staat wel degelijk heel sterk. Als de koper het contract tekent is er niks aan de hand. Maar zonder tekenen van het contract kan hij zoveel geld over maken als tie wil maar gaat hij het paard nog niet mee krijgen. Er zitten voorwaarden aan het paard vast en dat wist de koper.