Opnieuw beslag gelegd op dressuurpaard Vingino

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 06:02

Valentijn is gewoon een bekende ruiter en jurylid. Mensen die hem niet kennen zijn blijkbaar niet zo in de subtop thuis.

Misschien even een update: Valantijn heeft zelf namelijk al gereageerd http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ngino.html

Als er indd al gekeurd is en aanbetaald en ook getekend dan heeft van Beelen geen poot om op te staan. of er moeten specifieke ontbindende factoren zijn.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 06:43

bliver schreef:
Valentijn is gewoon een bekende ruiter en jurylid. Mensen die hem niet kennen zijn blijkbaar niet zo in de subtop thuis.

Misschien even een update: Valantijn heeft zelf namelijk al gereageerd http://www.dehoefslag.nl/laatste-nieuws ... ngino.html

Als er indd al gekeurd is en aanbetaald en ook getekend dan heeft van Beelen geen poot om op te staan. of er moeten specifieke ontbindende factoren zijn.

Dit wilde ik ook net melden. Mevrouw van B maakt zich wel beetje ongeloofwaardig zo.

kimberly9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 06:49

[quote="bliver"]Valentijn is gewoon een bekende ruiter en jurylid. Mensen die hem niet kennen zijn blijkbaar niet zo in de subtop thuis.

Kijk maar uit .. ik kreeg gelijk het antwoord van heb je je aangemeld voor je tandarts ..
je kan zien dat sommige die hier reageren het verstand van een pinda hebben .
ja hij is tandarts ! .dus ??
Hij word nu natuurlijk wel wat bekender . Toen hij de manege overnam reed die geloof iK 3 jaar pas paard .iK heb bewondering voor het feit dat die zover gekomen is voor een "tandarts" .. let maar op, zijn naam nu helemaal .is straks net zo bekend als lourends of tommie

Getup

Re: Opnieuw beslag gelegd op dressuurpaard Vingino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:05

Met zulke posts en antwoorden kun je dat ook verwachten :-)
Kijk, dit maakt t verhaal al heel anders. Dan wordt er hopelijk gauw besloten, dat t paard naar zn nieuwe eigenaar mag gaan. Zo niet, dan moet iedere toekomstige koper of ruiter echt goed nadenken, voordat ie met deze mevrouw in zee gaat.

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:08

Als het verhaal is zoals Valentijn hier verteld ( en ik geloof daar wel in) zal mw v Beelen gewoon dat paard moeten leveren.
Mw v Beelen komt op deze manier op mij over als een niet zo prettige persoon om afspraken mee te maken..

kimberly9

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 07:49

Valetijn is een tandarts :D .. maar zeker niet dom .
Als hij beslag laat leggen Dan doet die dat met goede bewijzen . Hij weet ook dat die anders geen poot heeft om op te staan .
Maar goed blijkbaar heeft ze zich niet aan de afspraken gehouden omdat ze meer geld wil zien .
Hoop dat het snel duidelijk word wat er nou met het paard gaat gebeuren .

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:21

Maar als het paard dus uiteindelijk toch naar Tommie zou gaan (en Valentijn hiervoor naar voren is geschoven om dit te regelen), is dat toch eigenlijk koop onder valse voorwendselen? En is dat dan niet koop-ontbindend? Ik weet het niet hoor, maar kan het me zo indenken.

Zou overigens wel zielig zijn.

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:31

astridastrid schreef:
Maar als het paard dus uiteindelijk toch naar Tommie zou gaan (en Valentijn hiervoor naar voren is geschoven om dit te regelen), is dat toch eigenlijk koop onder valse voorwendselen? En is dat dan niet koop-ontbindend? Ik weet het niet hoor, maar kan het me zo indenken.

Lijkt me vooralsnog een aanname. Zijn huidige subtop paard is geblesseerd dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat hij op zoek was naar een paard waar hij weer mee door kon starten

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:32

astridastrid schreef:

Hoezo je hoeft als koper toch geen verantwoording af te leggen over wie er op het paard komt te zitten na de verkoop? Of hjet moet duidelijk in het contract staan dat het paard niet naar Tommy mag, maar dan nog heb je geen poot om op te staan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:42

Ik geloof dat een stroman gebruiken zelfs niet illegaal is dus zelfs als dat zo zou zijn kunnen ze 'm niks maken

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:43

Ayasha schreef:
Ik geloof dat een stroman gebruiken zelfs niet illegaal is dus zelfs als dat zo zou zijn kunnen ze 'm niks maken

Okay, duidelijk! Thanks!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:23

Jongens jongens, hou toch op met dat gekissebis. Leuke aannames maar allemaal fout!
Morgen staat 'ie bij mij op de paddock, mijn advocaat heeft het al bijna geregeld. {:}

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:32

Vrees dat Van Beelen hier dan toch aan het kortste eind trekt. Zelfs al zou Tommy het paard weer gaan rijden met van Weering als eigenaar, dan is de eigenaar degene die dat bepaalt.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:34

Gypsy schreef:
Jongens jongens, hou toch op met dat gekissebis. Leuke aannames maar allemaal fout!
Morgen staat 'ie bij mij op de paddock, mijn advocaat heeft het al bijna geregeld. {:}

1 april was gister

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 09:36

Toen is die grap ook begonnen. :D
Ik supporter voor gypsy! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 10:00

Soms denk ik wel eens met weemoed terug een die goede oude tijd, toen paardensport een sport was voor boeren en mensen met oud geld. Toen had het nog klasse. :D ;)

Maar vooruit...een ordinaire soap is ook niet te versmaden. :P

@Gypsy Da's helemaal niet waar, wat jij schrijft. Ik heb hem al gekocht. :list: En als ik mijn Uggs heb aangetrokken en mijn Ray-Ban heb opgezet, dan start ik mijn BMW X5 en kom ik je opzoeken voor een onvervalste bitch-fight! :D :D :D

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 10:31

:oo

:')

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:01

astridastrid schreef:

Juist die geruchten gaan idd rond!

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:02

Mvr van beelen trekt niet aan het kortste end mvr van beelen staat wel degelijk heel sterk. Als de koper het contract tekent is er niks aan de hand. Maar zonder tekenen van het contract kan hij zoveel geld over maken als tie wil maar gaat hij het paard nog niet mee krijgen. Er zitten voorwaarden aan het paard vast en dat wist de koper.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:04

Ah hebben we Tiger ook weer die alles weet maar niks verteld

tiger27

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:24

*\o/* ja dat ben ik

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:27

niks op papier ...?

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:41

Kriel schreef:
Lijkt me vooralsnog een aanname. Zijn huidige subtop paard is geblesseerd dus het lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat hij op zoek was naar een paard waar hij weer mee door kon starten

Hij staat voor zaterdag gewoon op de startlijst met zijn huidige paard. Maar er eentje bij die GP kan lopen, kan nooit kwaad.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:48

tiger27 schreef:
Mvr van beelen trekt niet aan het kortste end mvr van beelen staat wel degelijk heel sterk. Als de koper het contract tekent is er niks aan de hand. Maar zonder tekenen van het contract kan hij zoveel geld over maken als tie wil maar gaat hij het paard nog niet mee krijgen. Er zitten voorwaarden aan het paard vast en dat wist de koper.

Mevr van beelen zou wel eens aan het kortste eind kunnen gaan trekken gezien er blijkbaar wel bewijs van de overeenkomst is;
http://www.horses.nl/algemeen/advocaat- ... um=twitter
gezien het gaat over "bewijsstukken" vermoed ik dat het niet enkel een mondelinge overeenkomst zal zijn. Die kan je nl moeilijk voorleggen aan de rechter. :D
Ik geloof ook niet dat iemand een aanbetaling doet zonder bewijs/ondertekenen waarvoor die aanbetaling is.

ingeb0rg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:50

Haha Valentijn, god wat mis ik die man af en toe toch nog. Rare kwiebes. Houdt er een aparte manier op na om de groene heuvel te runnen. Heerlijk om dit nu te lezen, geweldig :D