Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VisibreTeam schreef:Ik snap niet dat de politie hier niet zoveel mee doet...
HOELANG!!! is het al bewezen dat zulke zieke geesten die later overgaan op mensen mishandelen en vermoorden en andere achterlijke zaken beginnen bij het mishandelen van dieren?
funnyhorses schreef:Daarom zulk afschuim doodknuppelen en ergens dumpen!
Precies wat wodan zegt...als je jezelf verdedigd of een dier/mens helpt dan ben je nog de sjaak ook.
Ik heb geen medelijden met zulk volk zitten er ene aan mn dieren of kinderen gaat ie eraan!
Ik heb 1x een melding bij politie gemaakt omdat ik ooggetuige was van dierenmishandeling op een flat.
Die kloothommel bleek een strafblad van hier tot ginder te hebbe maar ze konden niks doen aan die mishandeling want het dier vertoonde geen uitwendig letsel (bloed)
Ik vroeg ze of ze röntgen-ogen hadden?!?!
Ik zag hoe het beestje MOEDWILLIG op zn hoofd getrapt werd keer op keer op keer,dat gillen van dat dier krijg ik niet meer uit mijn hoofd ik heb staan janken geloof mij.
Politie hier is echt 3x niks ongeacht of ze iets mogen van de wet.
toen ik ze vroeg wat ze nou bij mij kwamen doen en of ze dat gegil niet hoorden zeiden ze zo lekker intelligent: Och we dachten dat het op ons was gericht dat gegil.
De rede was dat er een "expert" was opgeroepen die de hond op letsel kon beoordelen!
want tja ze konden niks doen in dat geval.
Die arme dieren kiezen er niet voor om zo mishandeld te worden
Wodan198021 schreef:Wat je zegt funnyhorses,zoals beschreven in mijn topic"paard mishandeld in weiland Purmer"weten wij wie ons paard heeft mishandeld,er is zeer veel indirect bewijs maar omdat hij ontkent gaat hij waarschijnlijk vrijuit,omdat indirect bewijs niet genoeg is hoe goed het bewijs ook is.Sterker nog,toen hij hoorde dat er wss geseponeerd gaat worden kwam hij naar het hek en riep zijn glorie naar de eigenaar,en dan nog kun je niets doen,want als hij de politie belt,dan komen ze namelijk wel!!
Er loopt vooralsnog een artikel12 procedure.afwachten dus..