Paard twee keer in oog geschoten bij Apeldoorn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 14:08

Bah Empe was al zo dichtbij, nu was het nog niet eens 10 km bij paardlief vandaan.. :(

Evaa_

Re: Paard twee keer in oog geschoten bij Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:00

Wat een nare berichten mocht er echt geschoten zijn.

Maar ik hoor tegenwoordig vaak (en dan heb ik het over veel!) mensen die echt anti paard zijn. Mensen die liever zien dat alle paarden uitsterven.. zo was er ook eens een Facebook Pagina over haat aan paarden.. denk dat er veel mensen zijn die op hun manier proberen duidelijk te maken dat ze paarden Haten, ongelofelijk maar waar..

xLindss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:13

Ze verzinnen steeds vreemdere dingen.. :(

Lui_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:14

Ongelofelijk, arm dier..

Blackbirb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:18

Oei dat is hier vlakbij...
Wat een stelletje Kl**tviolen! Er was hier al een groepje bezig met ruitjes intikken enzo... Ik hoop niet dat die het zijn.

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:22

Pfff hier krijg ik het toch wel echt benauwd van! Dat aan de geslachtdelen was al erg
Spoiler:
mijn merrie is mishandelt geweest
maar 'gelukkig' geneest dit vlug en snel, moet er niet aan denken dat een van mijn paarden straks blind is door zo'n zak :r :r

Edit: en natuurlijk onwijs sneu voor dat paard :n

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 15:29

Verschrikkelijk!

Ik denk persoonlijk dat het een ander iets is dan de andere mishandelingen en dus een op zichzelf staande mishandeling is.

Waar gaat het toch heen in deze wereld..

jetski8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 16:13

Ik snap dit niet..

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 19:12

dit geloof je toch niet. Verschrikkelijk.

Muffin_Mmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:08

Bah, dat er nog zulke mensen bestaan!! _-:(

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:15

Ik had het vanmiddag gelezen, dit komt steeds dichter bij en wordt steeds enger!!! ;(
triest dat zulke mensen bestaan, je zou dit toch bijna bij hun zelf willen doen _-:(

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 20:19

Waarom zou je een paard in z'n oog willen schieten? :? Wat ontzettend ziek, ik word er gewoon misselijk van.

peetje82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:23

bah, vreselijk!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:38

VisibreTeam schreef:
Ik snap niet dat de politie hier niet zoveel mee doet...

HOELANG!!! is het al bewezen dat zulke zieke geesten die later overgaan op mensen mishandelen en vermoorden en andere achterlijke zaken beginnen bij het mishandelen van dieren?

Hoe weet jij dat de politie hier niet zoveel mee doet? de politie doet zeker heel veel,maar ze kúnnen niet meer doen,ze staan machteloos.

Er was bij het stukje uit de krant van de mishandeling van mijn merrie,door iemand een foto geplaatst van de vermoedelijke dader.Het was die foto uit Duitsland die al een hele tijd op FB rond gaat.Ik werd gebelt door de politie,ze hadden door deze foto de zaak weer heropend,en ze vroegen of die foto gemaakt was op mijn weiland.Ik heb ze verteld dat dit een oude foto is uit Duitsland,toen is de zaak weer gesloten.Dus zeg nou niet dat politie weinig doet,want dat is echt niet zo.

Ik ben heel benieuwd of het om dezelfde dader gaat,de paardenbeul,want mijn merrie is vorig jaar ook beschoten.

Wodan198021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:53

De dierenpolitie is idd aan regels gebonden,het is zelfs zo dat als er camerabeelden bij een andere partij dan de eigenaar zijn,dat die niet opgevraagd worden omdat het misdrijf"dierenmishandeling" neerkomt op " andermans bezit schenden/ stukmaken"en dus voor de wet niet ernstig genoeg is om daar iets mee te doen.

Het is vreselijk als je dier mishandeld is en je er zelf niets tegen kunt doen,iedereen roept" als het mij overkomt dan..." Nou geloof me,je kan niets doen,want jij bent de eerste verdachte als de dierenmishandelaar iets overkomt,en waar hij overal lachend mee wegkomt,omdat het " maar" dierenmishandeling is,wordt jij keihard aangepakt omdat je dan een persoon iets hebt aangedaan.
De wet beschermd de criminelen beter dan ons brave burgers.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:23

Daarom zulk afschuim doodknuppelen en ergens dumpen!
Precies wat wodan zegt...als je jezelf verdedigd of een dier/mens helpt dan ben je nog de sjaak ook.
Ik heb geen medelijden met zulk volk zitten er ene aan mn dieren of kinderen gaat ie eraan!

Ik heb 1x een melding bij politie gemaakt omdat ik ooggetuige was van dierenmishandeling op een flat.
Die kloothommel bleek een strafblad van hier tot ginder te hebbe maar ze konden niks doen aan die mishandeling want het dier vertoonde geen uitwendig letsel (bloed)
Ik vroeg ze of ze röntgen-ogen hadden?!?!

Ik zag hoe het beestje MOEDWILLIG op zn hoofd getrapt werd keer op keer op keer,dat gillen van dat dier krijg ik niet meer uit mijn hoofd ik heb staan janken geloof mij.
Politie hier is echt 3x niks ongeacht of ze iets mogen van de wet.

noekiee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:25

fantastisch.. en wat wordt er aan die vreselijk rotzakken gedaan, helemaal niks!

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 12:28

Verschrikkelijk... Ben sprakeloos :r

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 14:29

funnyhorses schreef:
Daarom zulk afschuim doodknuppelen en ergens dumpen!
Precies wat wodan zegt...als je jezelf verdedigd of een dier/mens helpt dan ben je nog de sjaak ook.
Ik heb geen medelijden met zulk volk zitten er ene aan mn dieren of kinderen gaat ie eraan!

Ik heb 1x een melding bij politie gemaakt omdat ik ooggetuige was van dierenmishandeling op een flat.
Die kloothommel bleek een strafblad van hier tot ginder te hebbe maar ze konden niks doen aan die mishandeling want het dier vertoonde geen uitwendig letsel (bloed)
Ik vroeg ze of ze röntgen-ogen hadden?!?!

Ik zag hoe het beestje MOEDWILLIG op zn hoofd getrapt werd keer op keer op keer,dat gillen van dat dier krijg ik niet meer uit mijn hoofd ik heb staan janken geloof mij.
Politie hier is echt 3x niks ongeacht of ze iets mogen van de wet.

@funnyhorses: Je zou bijna denken dat ze bang waren voor die dierenbeul... -O-

Ik hoop dat ze degene die dat paard in het oog schoot snel vinden... dit is te gek voor woorden. Arm paard.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 20:53

@ Zoolgangster....Ze scheten bagger!!! -:(-

Ze stonden eerst bij ons aan de deur (politie) |o toen ik ze vroeg wat ze nou bij mij kwamen doen en of ze dat gegil niet hoorden zeiden ze zo lekker intelligent: Och we dachten dat het op ons was gericht dat gegil. :o?
Nadat ik ze had laten zien waar ze wezen moesten duurde het een HALF UUR tot ze hun kop op die flat lieten zien!!! :wow:
Een half uur!!!! :wow: De rede was dat er een "expert" was opgeroepen die de hond op letsel kon beoordelen! 8)7

Nou mensen ik kan hier een heel verhaal neerzetten van die dag maar dan ga ik waarschijnlijk wederom weer over mijn nek van dat leed wat die arme hond was/is aangedaan. :r
De politie heeft als een slappe l.u.l. gehandeld WAARDELOOS _-:( want tja ze konden niks doen in dat geval.

Sindsdien voor mij geen politie meer,meteen de knuppel erop! _-:( Die arme dieren kiezen er niet voor om zo mishandeld te worden ;(

SimbaBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:57

bah waar gaat de wereld heen.. ;(

Wodan198021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 18:14

Wat je zegt funnyhorses,zoals beschreven in mijn topic"paard mishandeld in weiland Purmer"weten wij wie ons paard heeft mishandeld,er is zeer veel indirect bewijs maar omdat hij ontkent gaat hij waarschijnlijk vrijuit,omdat indirect bewijs niet genoeg is hoe goed het bewijs ook is.Sterker nog,toen hij hoorde dat er wss geseponeerd gaat worden kwam hij naar het hek en riep zijn glorie naar de eigenaar,en dan nog kun je niets doen,want als hij de politie belt,dan komen ze namelijk wel!!
Er loopt vooralsnog een artikel12 procedure.afwachten dus..

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 18:27

Als de zaak Geseponeerd word,kan jij nog altijd in hoger beroep gaan he. Het wil niet zeggen dat hij dan gewonnen heeft.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:10

Wodan198021 schreef:
Wat je zegt funnyhorses,zoals beschreven in mijn topic"paard mishandeld in weiland Purmer"weten wij wie ons paard heeft mishandeld,er is zeer veel indirect bewijs maar omdat hij ontkent gaat hij waarschijnlijk vrijuit,omdat indirect bewijs niet genoeg is hoe goed het bewijs ook is.Sterker nog,toen hij hoorde dat er wss geseponeerd gaat worden kwam hij naar het hek en riep zijn glorie naar de eigenaar,en dan nog kun je niets doen,want als hij de politie belt,dan komen ze namelijk wel!!
Er loopt vooralsnog een artikel12 procedure.afwachten dus..

Sow!!!!! -:(-
ik zal maar niet typen wat ik nu denk en voel.
omgekeerde k..wereld tjongejonge :(

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-15 19:27

Daar kan ik ook over mee praten! mijn pony is verkracht met en stok in mijn weiland.De pony moets later ingeslapen worden vanwege vage koliek/buik klachten.Dader is jaren later opgepakt en had alles bekend.Wat doet Justitie? die spreekt hem vrij omdat hij zich in die tussen liggende jaren goed gedragen had.