iemand enig idee of er ook les wordt gegeven door een instructrice / instructeur in het oosten van gelderland (achterhoek) die ook les van rien heeft gehad en op die manier werkt?
Degenen die ik ken zijn Mireille den Hoed en Karmie Stroeve (regio Utrecht) en Nakita de Boer (Aalsmeer). Bij Karmie Stroeve worden in de zomer vaak driedaagse trainingen georganiseerd. In het oosten kan ik je helaas niet mee verder helpen..
Nakita haar zus Shanda rijdt bij HP en idd rijdt Nakita bij Rien net zoals Mireille. Ik heb van zowel Mireille als Nakita les ook fijne mensen om les van te krijgen.
koeke
Geplaatst: 28-03-15 14:12
Eindelijk filmpje gezien. Leuk! Precies zoals Rien ook in het echt praat. Die heerlijke gedrevenheid.
Zelf heb ik een half jaar stage gelopen en een half jaar gewerkt op Stal Sprengenhorst. Daarvoor leste ik bij Rien en inmiddels rijd ik een jaar bij Romy. Echt top!
Voor mensen uit het noorden/oosten, 1 keer in de maand komt Romy van der Schaft bij ons lesgeven en soms zijn er nog een paar plaatsen beschikbaar waarvoor je je kunt aanmelden.
Martie
Geplaatst: 16-04-15 06:26
Weet je ook of er ook lessen in Oost-Brabant zijn?
sharon1703
Geplaatst: 16-04-15 08:49
Martie schreef:
Weet je ook of er ook lessen in Oost-Brabant zijn?
Dat weet ik niet
knollentuin
Geplaatst: 18-04-15 22:05
Ik heb een enorm leuke dag gehad, rien was op dreef, ik kan genieten van z'n gedrevenheid En de werkwijze van tristan is inspirerend, mooi hoe hij dat met rust doet
Heerlijk he!? Moet alleen als Tristan ooit nog een keer komt ergens eens vragen wat je nou moet met een introvert in zijn doosje kruipend paard. En Rien, die moeten ze klonen en dan wil ik er hier in de provincie ook 1. Kan zo heerlijk simpel alles uitleggen dat je je afvraagt waarom iemand anders het niet gewoon een keer zo had kunnen verwoorden.
knollentuin
Geplaatst: 18-04-15 22:12
Idd, en heel toevallig daar hadden we het in de auto ook over !! ik vond laarakker er eigenlijk miet zo bij passen, heel andere manier van trainen, niet de mijne maar verder een zeer geslaagde dag. Zoals rien het trainen van paarden ziet en brengt probeer ik het ook op de mensen die ik help over te brengen.
Laatst bijgewerkt door knollentuin op 18-04-15 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ha ha, wij zeiden ook al, die is reclame aan het maken voor zijn paarden en zijn rijstijl was zo niet passend bij de rest van het gebodene waar denk ik toch de meeste bezoekers voor kwamen.
Nou aan mij geen dekking verkocht zal ik maar zeggen.
Wij vonden laarakkers er ook niet zo bijpassen. Verder vond ik het prachtig om te zien dat de paarden in de lessen vooral de L M en Z paarden zo snel vooruit gingen. Super leuk!