. Iemand ook ECHT enig idee wat er daadwerkelijk is gebeurd???? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Iemand ook ECHT enig idee wat er daadwerkelijk is gebeurd???? Lara_Silver schreef:Wildrooster of veerooster, je gaat toch gewoon over geen enkel rooster met je paard. Echt, hoe debiel ben je dan? Die dingen zijn er niet voor niets om vee en/of wild tegen te houden. Dit soort stommiteit in het nieuws blijft mij iedere keer weer verbazen.
Heb hier hetzelfde als ruitje.
CoriienRN schreef:Je moet je paard echt ZAT zijn om daar over heen te lopen.. ik zou afstappen en het hek open en dicht doen
) etc etc. Je weet het niet
Leprycorn schreef:Lara_Silver schreef:Wildrooster of veerooster, je gaat toch gewoon over geen enkel rooster met je paard. Echt, hoe debiel ben je dan? Die dingen zijn er niet voor niets om vee en/of wild tegen te houden. Dit soort stommiteit in het nieuws blijft mij iedere keer weer verbazen.
Soms moet je erover heen om überhaupt je eigen gebied in of uit te kunnenHeb hier hetzelfde als ruitje.
Vind het een beetje ondoorzichtig om nou gelijk elk rooster onder dezelfde categorie te plaatsen. Prima dat je er zelf niet over wilt, maar die keuze is aan ieder voor zich.
Ik heb het over wildroosters waar paarden/vee gewoon overheen kan!!!!!!!!!
Niet over de veeroosters die je ook genoeg ziet die inderdaad te ver uit elkaar staan.
vuurneon schreef:CoriienRN schreef:Je moet je paard echt ZAT zijn om daar over heen te lopen.. ik zou afstappen en het hek open en dicht doen
Maar de enige info die je hebt is dat het paard vast zat, niet hoe het kwam. Paard kan geschrokken zijn bv of ineens te sterk geworden dat paard dacht 'ha! Korte weg naar huis!' en trok z'n eigen plan (en t is mij ook wel eens overkomen dat paard z'n eigen plan trok en ik pas later kon corrigeren; ik ben echt niet roomser dan de Paus) etc etc. Je weet het niet
![]()
Het is al erg genoeg voor die meid
RaafSmits schreef:Lijkt me op de foto nog een jong meisje te zijn.
Wat een afschuwelijke ervaring, of het nu wel of niet "bewust "gebeurt is.
Soms lijkt het of er op bokt alleen maar "heiligen "zitten, volmaakte mensen die zich aan alle denkbare regeltjes en wetten houden en alleen maar zeer verstandige dingen doen.
Nou IK ben zo iemand die écht door schade en schande groot is geworden hoor, en ik geloof écht wel dat nog genoeg hoop is voor de jonge generatie.
in mijn bos zit vol met veeroosters, daar is wel een hek naast voor het ruiterpad waarvan de bedoeling is dat je die vanaf je paard kan openmaken, nou ging dat bij mijn verzorgppony meestal wel goed maar keerde zich ook een keer om en rende weg halverwege het hek toen ik net met die hendel aan het prutsen was:') dus nu stap ik maar af omdat ik als de dood ben dat ze dat nog eens doet en dit keer over het wildrooster.
Yv_ schreef:Ongelooflijk, wat een vooroordelen in dit topic zeg. Iemand ook ECHT enig idee wat er daadwerkelijk is gebeurd????