Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:22

Nou inderdaad!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:22

Gadverdamme.
Britt had je 'm maar overreden omdat je 'm 'niet gezien had'... zo een hoef ik niet te zien bij m'n verzorgpaard (maar ook niet bij een onbekend paard).
Door zulk soort dingen nemen burgers toch al snel het recht zelf in handen.
Een versufde pony, cockringen, boxer en broek met op deze plekken een geknipt gat is genoeg reden om de man mee te nemen naar het bureau voor verder onderzoek. (ga ik dan vanuit) wij weten allemaal wat deze vieze man van plan was. Jammer dat er geen foto of naam van de man bekend is.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:23

ik heb zo enorm veel moeite met dit stuk. Waarom zou 'de' paardenbeul blijven staan als hij dus al is aangesproken. Waarom zou hij de benen niet nemen?

purny

Re: Britt Dekker betrapt paardenmisbruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:24

Stel dat hij die dingen nodig had om in het donker andere dingen te doen?

Mioux

@woogy mogelijk dat de man weet hoe het zit, niet betrapt is niet gepakt. Het kan prima ook 1 van een naaper of net zo iemand zijn maar niet de bewuste. Dat is niet te bewijzen nu. Maar het is schandalig dat de politie niets hiertegen doet. Al aangesproken en blijven staan etc, lijkt mij dat het ook onder verstoring kan vallen of lastig vallen?

ItsMeGaby

jeetje wat erg ;o

Met al die spullen en zo'n laat tijdstip weet je al dat het foute boel is!
Pak hem dan in ieder geval op voor een onderzoek!

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:25

Woogy schreef:
ik heb zo enorm veel moeite met dit stuk. Waarom zou 'de' paardenbeul blijven staan als hij dus al is aangesproken. Waarom zou hij de benen niet nemen?

Dat is inderdaad een hele goede vraag!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:26

Weet niet wat ik ermee moet.
Hoe weten ze zeker dat de pony versuft was? En niet gewoon erg non-galant en zich niet zo'n zorgen maakte?

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:27

Woogy schreef:

Precies. En sinds wanneer kun je met cockringen snijwonden veroorzaken? En waarom zou de beruchte mishandelaar nu ineens zo dom zijn om met een witte pony te gaan rommelen, direct bij het hek en in het volle zicht van de openbare weg?

Het lijkt mij een stuk logischer dat dit bijvoorbeeld een recreatieve beoefenaar van de herenliefde was, die op zijn date stond te wachten. Zeg nou zelf, als jij daar staat met je tas vol kinky speelgoed en een hoogblonde twintiger komt je vragen wat je aan het doen bent, zou je dan zeggen dat je naar de weidevogels staat te luisteren of zou je zeggen dat je wacht op je blind date met wie je spannende spelletjes voor 18 plussers gaat spelen?

Niobe

Woogy schreef:

Inderdaad ja..
En waarom zaten die kledingstukken in de fietstas en had hij die niet aan?
Vreemd verhaal, sowieso..

Blon_D

heb gezien het feit van wie het nieuws afkomt al wel een beetje twijfels over het hele verhaal. Daarnaast kan je volgens mij niet worden opgehouden voor onderzoek als je nog geen daadwerkelijk poging tot een misdrijf hebt gepleegd. Dat de pony daar versuft lag kan wel 100 redenen hebben. Mijn merrie van 24 heeft ook dagen waarbij zij languit versuft in de weide ligt. Nee mijn inziens geen betrouwbare bron voor een dergelijk verhaal

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:29

Woogy schreef:

Ik geloof niet dat dit de paardenbeul is,dit is een man die zijn lusten op paarden viert,die 'verkracht' paarden.Dé beul verkracht ze niet,die snijd ze van achter.
Maar seks met paarden/dieren is sinds kort ook verboden,ze hadden hier toch wel iets meer mee mogen doen,ook al is hij niet op heterdaad betrapt.
Maar dit is de paardenbeul? Nee geloof ik echt niet.
Laatst bijgewerkt door gohya op 10-03-15 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:30

Vreselijk dat ze hem niet oppakken!
Zo gaat het dus in Nederland..

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:31

gohya schreef:
Woogy schreef:

Ik geloof niet dat dit de paardenbeul is,dit is een man die zijn lusten op paarden viert,die 'verkracht' paarden.Dé beul verkracht ze niet,die snijd ze van achter.
Maar seks met paarden/dieren is sinds kort ook verboden,ze hadden hier toch wel iets meer mee mogen doen,ook al is hij niet op heterdaad betrapt.

Is dit al bewezen dat de dader dit niet eerst doet en vervolgens snijd dan ?

love_mandy

Ik heb geleerd met school dat je een persoon mag aanhouden (meenemen naar het politie bureau voor ondervragen) bij sterke verdenkingen. Nou dit lijken me sterkte verdenkingen hoor...

purny

Ik begin me zorgen te maken over het feit dat veel mensen het recht maar in eigen handen gaan nemen omdat men denkt dat iemand iets gedaan heeft terwijl hij er ook voor een ander doel was.

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:32

Nou als een man met die spullen en kapotte broek gevonden word, denk ik niet dat hij een schilderij ging maken van paarden :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:33

Ropa schreef:

Omdat je niet iemand mag oppakken zonder een strafbaar feit.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:34

gohya schreef:
Woogy schreef:

Hier in de omgeving (Zaanstreek - Waterland, waar Britt dus ook woont) zijn merries met een stalen buis oid bewerkt.
http://www.dichtbij.nl/zaanstreek/112/a ... pdate.aspx

Dus ik snap de reactie van Britt heel goed.
Wellicht dacht deze meneer dat hij er wel mee weg zou komen nadat hij aangesproken was.

Maura: je weet de functie van cockringen? Nergens staat toch beschreven dat deze voor het verwonden van het dier gebruikt worden? Vind een stalen buis in zijn fietstassen zorgwekkender ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:34

Ik had al zo'n vermoeden dat de dieren gesedeerd werden, anders konden ze ze niet op de gruwelijke wijze gaan verwonden aan de achterkant.

Bah ziek dit!!!

GRRRRRRRRRRRRR, wat een vreselijke slappe politie, het is toch zo duidelijk als wat............hebben ze m alsnog laten gaan...................

Hier ga ik van over mijn nek, geen wonder dat ze lekker hun eigen gang kunnen gaan, want ze worden toch niet echt opgepakt.........................

Hup gelijk oppakken en opsluiten die engerd, tot het op de bodem goed is uitgezocht!

Dit mag gewoon niet, andermans (of eigen) dier verdoven en dan hun lusten erop botvieren, op welke wijze dan ook.
Laatst bijgewerkt door Ragdollcat op 10-03-15 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:35

Vraag me ook af of t paard op bloedonderzoek gedaan word, puur uit voorzorg om te zien of er inderdaad wat gevonden word.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:35

Mioux schreef:
gohya schreef:

Is dit al bewezen dat de dader dit niet eerst doet en vervolgens snijd dan ?

Geen idee,maar een D.A. zou dit wel zeggen als hij de paarden onderzoekt die mishandeld zijn.Die ziet echt wel of een merrie ook verkracht is,en dan zou dit zeker ook in de media komen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:36

Dat is echt de beul niet die origineel in België actief was want die sneed merries en veulens open aan de geslachtsdelen, groot verschil met ringen en een mes...

Ropa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:36

purny schreef:
Ropa schreef:

Omdat je niet iemand mag oppakken zonder een strafbaar feit.

Dan vind ik het nog raar/dom..
Het was wel duidelijk dat hij wat wou gaan doen..

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:37

Het recht in eigen handen nemen, zoals ik hier ook gelezen heb, ben ik ook niet zo voor.

Ook ik denk niet dat dit DE paardenbeul is, maar als je alles bij elkaar optelt en het is waar, dan moet hij ook opgepakt worden. En dan hoop ik dus dat ze wel snel bewijs hebben.