Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joupy53 schreef:Ik was de oom van larissa en nauw betrokken bij deze zaak , dus doet het mij bijzonder veel pijn om zoveel onzin te lezen over haar dood, en de link die wordt gelegd met haar toenmalige vriend . Er zijn namelijk een hoop feiten die door de sensatiebeluste Telegraaf of uit hun verband zijn gehaald of juist helemaal niet worden genoemd. Met 1 van hun stellingen ben ik het echter wel eens: er had toen (na het ongeluk) WEL een onderzoek moeten plaatsvinden , omdat , volgens mij, dan direct duidelijk was geworden dat haar vriend er niets mee te maken heeft gehad. Wat de telegraaf B.V niet vermeld is het FEIT (door de politie bevestigd) dat op exact het moment van het ongeluk er 4 helikopters zeer laag overvlogen van rotterdam naar schiphol , met aan boord president Clinton! Haar paard kan hiervan geschrokken zijn waardoor zij wellicht uit het zadel is geworpen en aan de rechterkant in de beugel is blijven hangen, mede vanwege het verkeerde schoeisel dat zij ,eigenwijs als zij was, wel vaker droeg . De volgende dag trof ik veel wondjes van sporengebruik aan , maar enkel aan de rechter zijde van het paard.Iedereen uit de paardenwereld kan zich voorstellen wat er kan gebeuren als 1 voet in de beugel blijft hangen!! Een scherp ijzerdraad of spijker oid kan met zo'n vaart ineens iets dodelijks zijn .
Dat er geen sleepsporen of bloed te zien was slaat ook nergens op , omdat er daarnaar gewoon niet is gekeken.
Ook zijn er die avond en de volgende dag tientallen mensen in en rond de "bak" geweest, wat bij een onderzoek nooit had kunnen gebeuren. Nogmaals dit alles is mijn persoonlijke mening, maar ik vind dat ik net zo veel recht heb op zo'n mening als de Telegraaf met haar mening. Ik wil iedereen op dit forum verzoeken op te passen met verdachte opmerkingen over de betrokkenheid van haar partner (waar ze overigens NIET mee getrouwd was).
Ik vind dat als hij , en daar horen we in deze rechtsstaat van uit te gaan, onschuldig is, hij al genoeg te lijden heeft gehad en niet verdiend door het slijk gehaald te worden , zeker niet door een op sensatie beluste telegraaf