Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sassie81 schreef:Nou... als je op dat nivo wat wereldbeker wedstrijden en die dressage master wedstrijden wint. Hoef je verder niet heel veel meer te doen hoor
. Ik vermoed dat in deze dingen eerder de reden zit van de afkeuring.sassie81 schreef:Ze kiezen nu niet de wedstrijden om het prijzengeld. Als je rondje Amerika en qatar doet en je wint. Wordt je daar toch echt wel blij van hoor.
En ja ik weet wat het allemaal kost....
Waarom denk je dat adelinde nog start met parzival.
....heb jij een idee wat je kunt verdienen als je alle masters zou rijden en winnen.... sassie81 schreef:Haha ja ik weet wel waar ik het over heb. En ja het verschil tussen springen ben ik ook van op de hoogte hoor....heb jij een idee wat je kunt verdienen als je alle masters zou rijden en winnen....
Nogmaals ik ben blij dat dat beest niet uitgemolken wordt. Daar laat ik het bij.
Ayasha schreef:En hoeveel kost het je om die allemaal te rijden?
Dressuurruiters rijden vnl wedstrijden om naam te behouden, om zo sponsers aan te trekken.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:En hoeveel kost het je om die allemaal te rijden?
Dressuurruiters rijden vnl wedstrijden om naam te behouden, om zo sponsers aan te trekken.
Ter aanvulling: Geld ook voor Adelinde, bovendien heeft zij zich niet zo dik bewezen op GP niveau met paarden anders dan Parzival. De enige troef die ze daarnaast had, is helaas dood gegaan aan koliek als ik me niet vergis.
_Ashii_ schreef:Op de HK bracht ze moet ik wel zeggen een hele gave zoon van Totilas voor !
die kon toen nog geen normaal rondje ontspannen draven, wist niet waar die z'n benen moest laten! Janine1990 schreef:_Ashii_ schreef:Op de HK bracht ze moet ik wel zeggen een hele gave zoon van Totilas voor !
Ooh, daar zal ik niets over zeggen hoor... Governor is alleen nog maar 4... Dan heeft ze nog 4 jaar te overbruggen met Aqiedo, zou ze bij wijze van Parzival per direct op pensioen zetten![]()
Op alleen een naam en papier scoor je natuurlijk geen sponsoren...
Aqiedo rijdt ze al anderhalf jaar, ik meen me te herinneren dat hij toen al enkele GP oefeningen kende. Daar kan ik echter niets over terugvinden.
Is hij ooit gestart? Wanneer gaat Adelinde hem starten en natuurlijk op welk niveau? Hij is vast nog niet op het niveau van Parzival, afgaande op zijn wedstrijdervaring. Dus heeft ze de tijd die daar nog in geïnvesteerd moet worden nog te overbruggen. En moet ze geen enkele vorm van pech hebben.
Anky bijvoorbeeld heeft zich ruimschoots bewezen en is al jaren geleden begonnen met een kledinglijn. Die haalt natuurlijk veel opbrengsten uit haar kledinglijn, maar doordat ze zich zo heeft bewezen heeft ze ook een succesvol trainingscentrum op kunnen zetten. Die kan van haar nevenactiviteiten (want ze rijdt ook nog gewoon dagelijks paarden voor anderen) behoorlijk leven en heeft een merk van zichzelf kunnen maken. Dat is marketingtechnisch gewoon vet handig, maar is ook te danken aan haar resultaten uit het verleden. Zij hoeft niet per se meer te rijden om haar inkomsten veilig te stellen.
Janine1990 schreef:_Ashii_ schreef:Op de HK bracht ze moet ik wel zeggen een hele gave zoon van Totilas voor !
Ooh, daar zal ik niets over zeggen hoor... Governor is alleen nog maar 4... Dan heeft ze nog 4 jaar te overbruggen met Aqiedo, zou ze bij wijze van Parzival per direct op pensioen zetten![]()
Op alleen een naam en papier scoor je natuurlijk geen sponsoren...
Aqiedo rijdt ze al anderhalf jaar, ik meen me te herinneren dat hij toen al enkele GP oefeningen kende. Daar kan ik echter niets over terugvinden.
Is hij ooit gestart? Wanneer gaat Adelinde hem starten en natuurlijk op welk niveau? Hij is vast nog niet op het niveau van Parzival, afgaande op zijn wedstrijdervaring. Dus heeft ze de tijd die daar nog in geïnvesteerd moet worden nog te overbruggen. En moet ze geen enkele vorm van pech hebben.
Anky bijvoorbeeld heeft zich ruimschoots bewezen en is al jaren geleden begonnen met een kledinglijn. Die haalt natuurlijk veel opbrengsten uit haar kledinglijn, maar doordat ze zich zo heeft bewezen heeft ze ook een succesvol trainingscentrum op kunnen zetten. Die kan van haar nevenactiviteiten (want ze rijdt ook nog gewoon dagelijks paarden voor anderen) behoorlijk leven en heeft een merk van zichzelf kunnen maken. Dat is marketingtechnisch gewoon vet handig, maar is ook te danken aan haar resultaten uit het verleden. Zij hoeft niet per se meer te rijden om haar inkomsten veilig te stellen.
Citaat:Verschillende media berichtten deze week dat Valegro na de Olympische Spelen in Rio met pensioen zou gaan. Het blijkt allemaal nog wel mee te vallen. Carl legt aan het Engelse magazine Horse & Hound uit wat hij nu écht bedoelde.