Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mloes schreef:Oh oh, ik kan het niet laten om even te reageren.
Ik snap dat voor ons, paardeneigenaren, ons paard de hele wereld is. Helaas is voor de rest van de wereld niet zoAls ProRail bij elk mogelijk incident met dieren op het spoor preventief de boel plat moet gooien, gaan ze binnen een maand failliet.
Kan het niet logischer vertellen dan dit, vind het vrij kinderlijk dat mensen hier roepen dat het treinverkeer platgelegd moet worden als er een dierenleven gered zou kunnen worden. Dan snap je niet hoe de grote mensen-wereld werkt
KoudbloedKim schreef:Tja, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik het lang niet altijd eens ben met wat er in de grote-mensen-wereld gebeurd.

Mloes schreef:Oh oh, ik kan het niet laten om even te reageren.
Ik snap dat voor ons, paardeneigenaren, ons paard de hele wereld is. Helaas is voor de rest van de wereld niet zoAls ProRail bij elk mogelijk incident met dieren op het spoor preventief de boel plat moet gooien, gaan ze binnen een maand failliet.
Kan het niet logischer vertellen dan dit, vind het vrij kinderlijk dat mensen hier roepen dat het treinverkeer platgelegd moet worden als er een dierenleven gered zou kunnen worden. Dan snap je niet hoe de grote mensen-wereld werkt
KoudbloedKim schreef:Wauw, ik vind bovenstaande reacties echt enorm kortzichtig.
Kan ook niet geloven dat er serieus mensen zijn die te laat komen erger vinden dat iemands dood, of dat nou een mens of dier is en zich serieus verheven voelen over hun soortgenoten.
Dat is ook de reden dat dit mijn laatste reactie is in dit topic; ik ga mijn energie in iets stoppen dat het waard is.
KoudbloedKim schreef:Voor de mensen die het logisch vinden dat de trein niet stil gaat staan.
Wauw, dus als jij met je pony op buitenrit bent en je valt eraf of 1 of andere gek doet het hek van de wei open en de pony rent richting het spoor, zou je het niet normaal vinden als de politie er voor zorgt dat de treinen tijdelijk op last rijden/stil staan?
Als jouw pony wordt aangereden omdat iemand dat niet nodig vond, zeg je;"Ooh, logisch... waarom zou je stoppen voor een pony"?
QuanneH schreef:pillow schreef:Je denkt toch niet serieus dat er langs het hele spoor aan weerszijden een hek staat.
Hier staat er dat in ieder geval wel, niet zo raar hoor?
amoj schreef:Mensen zijn egoistisch. Ikke, ikke, ikke. Geld geld geld. Als ik maar op tijd kom.
Dat een ander verdriet heeft om een overleden pony (het hadden er zelfs 2 kunnen zijn, aangezien er dus nog 1 losliep...) boeit mensen niet.

Gelukkig zijn de andere 3 weer terecht!_Aniek schreef:Vandaag ook (zelfde traject) reed de trein heel langzaam en stond zelfs een tijdje stil omdat er een hond losliep rondom het spoor en die kregen ze niet te pakken..
amoj schreef:@safina, ja hoor, wil ik best betalen. Dat heb ik wel voor mijn pony over...
@Toydoll; ja, waarheid is hard. Hier is al eerder genoemd door iemand die in desbetreffende trein zat, dat vele passagiers klaagden en chagrijnig werden. Het boeit ze dus blijkbaar niet, zijn alleen maar bezig met zichzelf, want zij zijn zielig omdat ze te laat komen. Egoïstisch.
http://nos.nl/artikel/2008868-vertragin ... zwaan.html