Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.liedje89 schreef:Het lijkt mij op zich voor een paard fijner om ook stukken rechtdoor te lopen als je toch een stapmolen achtige constructie wilt maar als je er veel paarden mee wilt trainen dan kan die training toch al niet meer individueel want op een gegeven moment krijg je dan toch gewoon een file achter het paard wat individueel het langzaamst getraind wordt?
Maartje1990 schreef:Sizzle schreef:Gut, ja want altijd in een paddock staan dat is pas uitdagend....
Alsof mensen dit als vervanging van bosritjes zouden gaan gebruiken of zo......
Zucht.
nou, laten we wel wezen, stallen die zoiets hebben zijn niet de stallen van de leuke bosritjes en de paarden 24/7 in de wei
Maartje1990 schreef:Ik heb het gezien en ook het einde. Ik zie geen veulen. Op z'n jongst een jaarling. Maar denk eerder een twenter.
) allemaal enters/twenters zijn. Maar vanaf 2.48 tot 3.10 minuut zie je een veulen tussen de auto staan, daar kan ik toch echt geen jaarling van maken... Sizzle schreef:Ze zullen ook heus wel al potentiele kopers hebben denk ik hoor, anders krijg je nooit het kapitaal voor je bedrijf om het te gaan produceren.
Ik kan me zo voorstellen dat het voor de draf of ren sport ook nog wel eens handig kan zijn bijvoorbeeld.
. Alleen erg duur en je kan er maar een paard tegelijk in doen.
.