Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zijn tenslotte ook bezig om dat voor mensenelijke lichaamsdelen mogelijk te maken, geloof ik.
die foto is ook echt heel erg sneu. simodi schreef:[naam] schreef:
Ze blijft toch wel erg makkelijk over het niet meer hebben van de oren heen stappen vind ik ....
Dat getuigt niet echt van inleving met verstand, alleen vanuit gevoel ... En dat is niet altijd genoeg.
, oh bedankt god dit bedankt god dat. Hoe moet hij ooit een halster om..
jolanda201 schreef:Vind dat iedereen hier nogal raar reageert
Beestje heeft twee dagen gevochten voor zijn leven aan iedereen laten zien dat hij er voor wil gaan
Lekker makkelijk laat maar inslapen.
Waarom zou dat beestje niet zonder oren verder kunnen. Onzin zeg
Beestje heeft twee dagen gevochten voor zijn leven aan iedereen laten zien dat hij er voor wil gaan
?Ik heb serieus te doen met het arme dier.
funnyhorses schreef:Potverdorie als men met een bit of sporen een paard rijd dan word je zowat van je paard afgeslagen omdat het mishandeling is want een paardenmond/hoofd/lijf is gevoelig maar dit goed vinden en toejuichen is dan opeens ozo humaan???
Kan iemand mij dit verklaren?Ik heb serieus te doen met het arme dier.
Rebecca schreef:Rudy had more injuries than just his ears, [***]. His face and legs were affected. I'm talking about the healing process being cosmetic. Horses do use their ears for all you said, but they can survive quite well without them. A hood would give protection, plus our veterinarian is going to be able to do more surgically for his ears. Horses also use their whole bodies for communication, not just their ears. Missing his ears is going to affect his life a little, but his quality of life is not going to be diminished. Anyone with a disablity will have their life affected, but they still enjoy their life.
Hoezo blok beton voor je kop. ..
LotteIsabel schreef:Het zou mij zo mooi lijken als ik hem kon kopen en een god tehuis kon bieden... helaas geen geld voor... Ik zou hem zo graag willen opvangen en alle liefde geven die ik had!!!!!!