Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:His wounds are healing as they are supposed to. Yes, his wounds look horrible, but the wounds are not life-threatening problems, as most of it is just skin.
Zijn wonden herstellen volgens de verwachting. De wonden zien er vreselijk uit maar ze zijn niet levensbedreigend. De meeste zijn slechts oppervlakkige wonden aan de huid
“However, we have to watch for things like tetanus, since we don’t know his vaccine history.
Wel moeten we uitkijken voor infecties als tetanus omdat we de vaccinatie geschiedenis niet weten
“So far, nothing appears to be infected and he is on strong antibiotics and pain reliever. He doesn’t act as though he is in pain. He is chewing, eating, and drinking.
tot nu toe lijken alle wonden niet geinfecteerd. Hij is op sterke antibiotica en pijnstillers. Hij laat geen tekenen van pijn zien. Hij kauwt, eet en drinkt
Rudy is on the road to recovery.
Rudy is on the road to recovery.
Rudy is goed op weg om te herstellen
“He can see out of both eyes. We are leaving one eye covered with antibiotic ointment in it, so that it can heal.
Hij kan zien met beide ogen. We laten een oog bedekt en behandelen dat met antibiotica zodat het kan herstellen.
“He can hear also, as he knows when I am coming and can hear me open his stall door. So far, he isn’t showing any lameness in his legs, most of those wounds appear to be superficial. We are watching one wound, as we want to make sure it is not in his tendon sheath. So far, that appears to be good also.”
Hij kan ook horen, want hij weet wanneer ik kom en kan de staldeur open horen gaan. Tot nu toe laat hij geen kreupelheid zien, de meeste wonden lijken oppervlakkig te zijn. We houden een wond in de gaten omdat daar mogelijk de peesschede beschadigd is. Tot nu toe lijkt ook deze wond in orde
dus ik zie zo'n paard het liefst nog een lang gelukkig leven hebben na de herstelperiode met een vredig einde op late leeftijd
zo lang het paard maar geen pijn heeft als alles genezen is heb ik daar helemaal geen moeite mee
Soez schreef:En dan vraag ik me af of de mensen die nu zo hard roepen om een spuitje ook meteen die keuze maken als ze zelf zoiets overkomen. Het is zoooo makkelijk om op afstand te roepen.
Arm beestje, hoop dat hij snel hersteld en weer kan genieten!

Soez schreef:En dan vraag ik me af of de mensen die nu zo hard roepen om een spuitje ook meteen die keuze maken als ze zelf zoiets overkomen. Het is zoooo makkelijk om op afstand te roepen.
Cowgirl schreef:Soez schreef:En dan vraag ik me af of de mensen die nu zo hard roepen om een spuitje ook meteen die keuze maken als ze zelf zoiets overkomen. Het is zoooo makkelijk om op afstand te roepen.
Daar kan ik heel kort in zijn:JA.
Mijn maag draaide om bij het zien van de foto's. En ik ben toch wel wat gewend na 2, 5jaar op de dierenambulance.