'De slag om London' vanavond op tv

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:19

Pfff echt ontzettend heftig.
Zoals die vrouw heel mooi zei 'er zijn alleen maar verliezers'.

Glock verdient overigens een lintje voor het behouden van de Nederlandse topsport.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 05-01-15 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:20

Yep Onishenko zelfs al wel eens verwaarloosde paarden in beslag genomen bij die man. Had er niet aan moeten denken dat London daar was gekomen

moniiquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:20

Mooie documentaire, van dichtbij gemaakt. Je ziet de betrokkenheid bij de medewerkers, maar daardoor misschien nog wel triester..
Hoe moeilijk moet het zijn, om paarden waar je dagelijks voor hebt gezorgd, zelf uit handen moet geven..

Het mooie blijf ik vinden, dat Gerco en Londen tot op heden nog steeds een pracht duo mogen zijn.
En dat ze uitkomen en nog behouden zijn voor ons land!

Astaloca

Re: 'De slag om London' vanavond op tv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:23

Wat een tijd heeft die man achter de rug. Wat een nachtmerrie. Wel een droom dat Gerco en Londen weer bij elkaar zijn :) ! En wat heeft het gebracht daarna +:)+ De kers op de taart.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:24

Heb het ook gekeken.
Wat een triestige zaak.. ging zelfs bijna wenen man tijdens die documentaire.
Dat het allemaal zo ver kan gaan in dat wereldje

vickers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:24

Toch wel mooi dat je als bank een lekker bedrag neerlegt om geen strafrechtelijk onderzoek te krijgen. Heel bijzonder.
Fijn dat de oudjes dan toch weer bij elkaar zijn.
Goede docu.

lottedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:25

iemand enig idee waar en wanneer ik dit kan terug kijken? ik ben echt hopeloos opzoek! :(

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:28

lottedl schreef:
iemand enig idee waar en wanneer ik dit kan terug kijken? ik ben echt hopeloos opzoek! :(

Uitzending gemist? Zal er over paar uur wel op staan denk ik

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:29

Uitzending gemist.. Misschien vanaf morgen terug te kijken

Wat is er nu met het pand gebeurd? Weet iemand dat?

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:29

gekvanfleur schreef:
Maar ehh...de vrachtwagen voltanken voor hoeveel??? :D

€442,95 :D

En zoals de laatste medewerkster al zei; behalve Gerco en London zijn er enkel maar verliezers.

Showjumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:30

RianneH schreef:
Ook die bij Zangersheide weg? Ik herinner me vaag dat er eentje van de Schröders was, één van Visser jr en eentje naar Duitsland maar uiteindelijk terug geven (?). Ah, zie dat het antwoord gegeven is :)

Heel knap dat hij nog zo met Londen kon presteren terwijl er zo veel druk en onzekerheid op lag.

Wat vonden jullie van de Oekraïense olieman/ruiter? Is hij een internationale ruiter?

Ze waren afgelopen jaar van plan de reünie van de oudjes te vieren tijdens Jumping Schröder Tubbergen, helaas moest het concours vroegtijdig afgelast worden vanwege de regen.

Link: "Golden Oldies" https://www.facebook.com/jumpingschrode ... 04/?type=1

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Showjumper op 05-01-15 00:47, in het totaal 1 keer bewerkt

lottedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:31

volgens mij staat het pand momenteel nog steeds te koop...

een heeft iemand miss een link voor mij, mocht het er op komen/staan

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:35

poeh vond vooral het laatste stuk moeilijk om naar te kijken. Die oudjes die gescheiden werden van elkaar en bij de aftiteling het verlaten terrein. het weggaan van de paarden. Jeetje wat moeten die mensen allemaal hebben doorgemaakt. Maar ontzettend mooi dat Gerco en London bij elkaar zijn. En dat het oudje voor 250 euro naar Jr. is gegaan.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:37

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:38

En zijn die 4 oude paarden nu terug bij elkaar of niet meer? Bestaat stal schroder tubbergen nog wel dan?

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:39

Anoniem

Fotografie91

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:58

jobamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 01:04

Showjumper schreef:
RianneH schreef:
Ook die bij Zangersheide weg? Ik herinner me vaag dat er eentje van de Schröders was, één van Visser jr en eentje naar Duitsland maar uiteindelijk terug geven (?). Ah, zie dat het antwoord gegeven is :)

Heel knap dat hij nog zo met Londen kon presteren terwijl er zo veel druk en onzekerheid op lag.

Wat vonden jullie van de Oekraïense olieman/ruiter? Is hij een internationale ruiter?

Ze waren afgelopen jaar van plan de reünie van de oudjes te vieren tijdens Jumping Schröder Tubbergen, helaas moest het concours vroegtijdig afgelast worden vanwege de regen.

Link: "Golden Oldies" https://www.facebook.com/jumpingschrode ... 04/?type=1

[ Afbeelding ]

Dank je voor het delen hiervan dit had ik gemist, wist dat ze weer samen waren en het hoe, maar een foto is altijd top

laran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 01:05

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 03:23

Ik vond het ook erg interessant. Verhelderend om Ger Visser senior en alle andere betrokkenen aan het woord te zien :) Ik begrijp nu beter waarom (o.a.) de Rabobank zo keihard achter hen aan heeft gezeten. Naar mijn idee zat Visser senior echt fout, maar het was denk ik ook een zaak van 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'. Hij wilde zijn bedrijf redden en misschien ook de familie niet teleurstellen. Ik moest eigenlijk ook lachen over de manieren waarop op creatieve wijze een uitweg wordt gecreëerd. Bijvoorbeeld het stuk voor stuk 'kwijtraken' van de paarden die nog op stal stonden. Fascinerend eigenlijk :)

Er zijn inderdaad alleen maar verliezers, op Gerco en London na :) Hartverscheurend om te zien hoe de groom Montreal op de vrachtwagen zet, godzijdank zijn de oudjes nu weer herenigd. Eeuwig zonde dat het zo heeft moeten aflopen met deze stal!

Heel mooi ook trouwens dat ze de zaak vanuit alle perspectieven in beeld brengen. Deze documentaire heeft mij echt meer inzicht gegeven in de handel van toppaarden. Het heeft mij de ogen geopend, bewuster gemaakt van de financiële kant van de paardenwereld. Ik had dit nog niet eerder zo duidelijk in een documentaire gezien. Mooi gedaan! :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 07:00

Die oudjes... Zo sneu om ze uit elkaar te moeten halen. Sneu dat er alleen verliezers zijn behalve Gerco. En die vrachtwagen met de 305 liter. Zou die een hoop airmiles hebben zeg.

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 07:34

Bijna een miljard aan schulden maken :oo Een rekening die wij met zijn allen moeten betalen _-:(
Vervolgens de stal en restaurant voor een appel en ei naar je kinderen doorsluizen, ik vind het schurken. Echt geen medelijden met dat soort mensen.... 20 Ferrari's hebben en er niet in rijden omdat het niet zo comfortabel is, bah.