Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! En wat heeft het gebracht daarna RianneH schreef:Ook die bij Zangersheide weg? Ik herinner me vaag dat er eentje van de Schröders was, één van Visser jr en eentje naar Duitsland maar uiteindelijk terug geven (?). Ah, zie dat het antwoord gegeven is
Heel knap dat hij nog zo met Londen kon presteren terwijl er zo veel druk en onzekerheid op lag.
Wat vonden jullie van de Oekraïense olieman/ruiter? Is hij een internationale ruiter?
gekvanfleur schreef:Astaloca schreef:
dan is 7 miljoen voor alles toch niet zo,n gek bedrag geweest?
Showjumper schreef:RianneH schreef:Ook die bij Zangersheide weg? Ik herinner me vaag dat er eentje van de Schröders was, één van Visser jr en eentje naar Duitsland maar uiteindelijk terug geven (?). Ah, zie dat het antwoord gegeven is
Heel knap dat hij nog zo met Londen kon presteren terwijl er zo veel druk en onzekerheid op lag.
Wat vonden jullie van de Oekraïense olieman/ruiter? Is hij een internationale ruiter?
Ze waren afgelopen jaar van plan de reünie van de oudjes te vieren tijdens Jumping Schröder Tubbergen, helaas moest het concours vroegtijdig afgelast worden vanwege de regen.
Link: "Golden Oldies" https://www.facebook.com/jumpingschrode ... 04/?type=1
[ Afbeelding ]
Ik begrijp nu beter waarom (o.a.) de Rabobank zo keihard achter hen aan heeft gezeten. Naar mijn idee zat Visser senior echt fout, maar het was denk ik ook een zaak van 'een kat in het nauw maakt rare sprongen'. Hij wilde zijn bedrijf redden en misschien ook de familie niet teleurstellen. Ik moest eigenlijk ook lachen over de manieren waarop op creatieve wijze een uitweg wordt gecreëerd. Bijvoorbeeld het stuk voor stuk 'kwijtraken' van de paarden die nog op stal stonden. Fascinerend eigenlijk 
Hartverscheurend om te zien hoe de groom Montreal op de vrachtwagen zet, godzijdank zijn de oudjes nu weer herenigd. Eeuwig zonde dat het zo heeft moeten aflopen met deze stal!
Een rekening die wij met zijn allen moeten betalen