Paardenvijgen politie irriteren Fietsersbond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 14:30

Miekemuis_ schreef:
Sorry hoor maar ik stap echt niet af. Mijn paard is alles behalve verkeersmak en als ik afstap raak ik er nooit meer op. Ik wil wel achteraf gaan opruimen maar vaak heb ik tegen dan al klachten.. Mensen kunnen ook gewoon meer nergens tegen. Als ze de mest zelf zouden opruimen en in hun bloementuintje strooien zijn ze er zelf nog wat mee :) na een flinke regenbui is alles toch zo goed als weg...

Het gaat ook niet om jou, maar om de politie in de binnenstad.
En mensen kunnen nergens tegen? Niets zo ranzig als kak op straat, of het nou van een kat, hond of paard is. Het zijn helaas ook geen hopen die met een regenbuitje wegspoelen want er komt nogal een lading uit een paard.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-14 19:01

Relaxed schreef:
Laat de voetbalclub de boel maar lekker opruimen dan.. De politie inzet is daar nodig omdat een stel debiele supporters zich vaak niet kan gedragen. Kunnen zij ook zorgen dat alles rondom het stadion weer wordt opgeruimd.

Goed voorstel!

Rowenah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 15:44

Briljant voorstel! Gelijk taakstraf haha. Maar het moet dan wel extra straf zijn bovenop de door de rechter bepaalde straf anders wordt het te laag voor die malloten!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 15:53

Miekemuis_ schreef:
Sorry hoor maar ik stap echt niet af. Mijn paard is alles behalve verkeersmak en als ik afstap raak ik er nooit meer op. Ik wil wel achteraf gaan opruimen maar vaak heb ik tegen dan al klachten.. Mensen kunnen ook gewoon meer nergens tegen. Als ze de mest zelf zouden opruimen en in hun bloementuintje strooien zijn ze er zelf nog wat mee :) na een flinke regenbui is alles toch zo goed als weg...

Misschien dan maar niet meer de weg opgaan? Dat je paard niet verkeersmak is is geen excuus om het niet te hoeven opruimen vind ik. Als wij met de gehandicapten manege buiten gaan stappen loopt er altijd iemand met de bezem mee om het aan de kant te vegen.