Ayasha schreef:gohya schreef:Ja! ik denk nog steeds dat dit om 1 en dezelfde beul gaat. Zijn werkwijze is n.l. ook altijd dezelfde,deze man heeft alle tijd v.d. wereld en trekt er op uit om paarden te pakken.Hij heeft een auto en fiets én miss. ook wel een scootmobiel? wie verdenkt er nou iemand die in een scootmobiel rond rijd?
Ik denk ook dat hij een handicap heeft,dat hij niet kan bukken,door de knieën kan gaan,omdat hij alleen maar grote paarden pakt en geen kleine paardjes.
Maar er komt een dag dat hij een fout maakt en dan word gepakt.
deze mishandelingen zijn anderhalf uur enkele rit uit elkaar gebeurt.... Ik had de vorige gemelde plekken ook al eens naast elkaar gezet, die lagen ook allemaal een uur tot 2 en zelfs 3 uren uit elkaar... Die beste man/vrouw heeft er een fulltime job aan dan... Nee dat geloof ik niet.
Ik denk dat je profielen van daders opmaken moet overlaten aan mensen die daarvoor opgeleidt zijn.
Dadelijk verdenkt heel bokt elke scootmobieler van mishandelingen. Het zou niet de eerste zijn die onterecht ten prooi valt aan een stel woeste paardenmeisjes na een FB vervolging.
Ik zei: MISS.heeft die wel een scootmobiel,dat zou toch kunnen.
Er is geen enkel paard op of rond dezelfde tijd mishandeld.
ik hoop dat ze gaan proberen auto's en vrachtwagens in de gaten te houden die rond het tijdstip van het voorval in de buurt getraceerd zijn door middel van camera's op de weg, gruwelijk veel en moeilijk werk maar wie weet komt er zo een verdacht voertuig naar voren? Ik hoop gewoon boven alles dat deze ellende snel stopt..