Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik heb liever geen diepvries bij de eerste keer dus vandaar dat ik toch kijk naar andere opties. 
ajesca123 schreef:@janderegelaar
Hoe is het karakter van de nakomelingen zover bij jou bekend?
En jij geeft aan dat je hem goed vind passen voor bvb jazz,vivaldi merries?
Ik heb zelf een zeer chique sensibele 4 jarige Zhivago (krack c xJazz ) x Sandro king x Sultan merrie die ik eigenlijk dit jaar bij Chablis had willen hebben maar omdat ze ziek werdt hebben we het naar volgend jaar geschoven.
Nu lees ik steeds meer over alexandro P en ben dus vooral benieuwd naar het karakter dat hij doorgeeft.
Maat heeft mn merrie voldoende 1.70 en beweging ook en is bloedmooi om te zien maar ik kijk richting gelderse omdat ik graag een paard wil fokken dat geschikt is voor mezelf waar ik niet bij voorbaat mn nek al mee ga breken

janderegelaa schreef:ajesca123 schreef:@janderegelaar
Hoe is het karakter van de nakomelingen zover bij jou bekend?
En jij geeft aan dat je hem goed vind passen voor bvb jazz,vivaldi merries?
Ik heb zelf een zeer chique sensibele 4 jarige Zhivago (krack c xJazz ) x Sandro king x Sultan merrie die ik eigenlijk dit jaar bij Chablis had willen hebben maar omdat ze ziek werdt hebben we het naar volgend jaar geschoven.
Nu lees ik steeds meer over alexandro P en ben dus vooral benieuwd naar het karakter dat hij doorgeeft.
Maat heeft mn merrie voldoende 1.70 en beweging ook en is bloedmooi om te zien maar ik kijk richting gelderse omdat ik graag een paard wil fokken dat geschikt is voor mezelf waar ik niet bij voorbaat mn nek al mee ga breken
Hij is echt appeltje mak. Dat was hij als hengst al en nu als ruin is het helemaal fantastisch.
Daarnaast vind ik de combi van Alexandro op een bloederige merrie heel goed uitpakken qua type want ik vind Fillemon bloedmooi maar ik ben bevooroordeeld natuurlijk.
[ [url=m/sIgStI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ktuhbt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fZA8TC.jpg]Afbeelding[/url] ]
janderegelaa schreef:Dit is mijn Alexandro, uit een Balzflug merrie. Ik denk eerder dat het KWPN het niet aanmoedigt. Dat is tenminste wat ik ervaar.
Als Alexandro richting de GP gaat dan gaan de fokkers hem echt wel gebruiken.
[ [url=m/Y9CVTR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S8g7zt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gk1sgP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wow!!!