Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DonCamillo schreef:Wat ik nog mis: 10 kilo penen afrekenen bij de kassa (ik heb verwende jochies die ook in de zomer wel een peentje lusten). En dan mompelen: tja, we houden nu eenmaal van hutspot...
Hoewel: kwam ik voor het eerst hiervoor bij een andere winkel, zei de cassiere: paarden zeker??
DonCamillo schreef:Wat ik nog mis: 10 kilo penen afrekenen bij de kassa (ik heb verwende jochies die ook in de zomer wel een peentje lusten). En dan mompelen: tja, we houden nu eenmaal van hutspot...
Hoewel: kwam ik voor het eerst hiervoor bij een andere winkel, zei de cassiere: paarden zeker??
su72 schreef:M'n dochter riep eens dat het boodschappenkarretje zo vervelend over de buitenschouder wegliep
Gypsy schreef:Oh ja, hebben jullie ook wel eens opgelucht "oh dat valt wel mee" gezucht terwijl de DA toch echt een bedrag met 2 nullen of meer noemde?![]()
Ik zei het en later dacht ik wacht, dat valt helemaal niet mee. Ik ben nog nooit naar een ostheopaat geweest, en mevrouwtje paard vind het allemaal maar normaal.
Lisa_H schreef:Ik zeg niet alleen ho tegen mijn winkelwagentje, ik zeg ho tegen alles op wielen wat moet stoppen. En ook de kat kent ondertussen het woord ho..
NatasjavE schreef:Wij hebben nogal brede keukenlades en als we met z'n tweeën koken staat manlief altijd wel een keer in de weg.
Ik duw dan zachtjes in z'n zij en zeg dan: schat,...kan je een klein stukje omgaan?
tones schreef:NatasjavE schreef:Wij hebben nogal brede keukenlades en als we met z'n tweeën koken staat manlief altijd wel een keer in de weg.
Ik duw dan zachtjes in z'n zij en zeg dan: schat,...kan je een klein stukje omgaan?
Dat doe je dan nog netjes,
ik zet mn vinger in zn zij, en klak een keertje.
.