Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adawi schreef:Ik ben bang dat het 50 km rijden op die weg toch niet gedaan wordt..
Justico schreef:Het paard was niet op slag dood. Heeft nog even geleefd maar hopelijk en waarschijnlijk niet veel van meegekregen. Het was vreselijk! Vreselijk voor iedereen. Het doet ontzettend pijn om een meisje huilend bij haar paard te zien zitten die nog dampt van de les. Onwerkelijk dat dit zo dichtbij je gebeurd. Maar ook voor de mensen in de auto. Die hebben er ook een trauma aan overgehouden. Dit is iets wat je hoopt dat geen enkele paardeneigenaar en autobestuurder mee te maken. En helemaal niet voor de ogen van een 13 jarig meisje.
Justico schreef:Dat dit vorige week ook gebeurd is, is dan puur toeval..je werkt met paarden en die kunnen uitbreken. De feesttent is allang weg, tijdens het evenement vorige week zijn alle lessen afgezegd. Er was nu absoluut geen sprake van onvoldoende parkeergelegenheid. Hou alsjeblieft op met doen alsof dit te voorkomen was, want achteraf gezien zijn alle ongelukken te voorkomen. Ik vind dit ontzettend ongepast voor de betrokkenen die door een hel zijn gegaan.
Bijvoeging: het paard was totaal NIET in paniek. Hij ging in een relaxed drafje de straat op. Waarschijnlijk richting huis. En geen enkel benul van de gevaren. Eigenaren komen vaak te paard naar mijn les. Het was een vreselijk ongeluk voor alle partijen.
.
Fjorj schreef:Jammer dat zoveel mensen blijkbaar niet weten hoe hard ze eigenlijk mogen rijden over bepaalde weg.
http://www.anwb.nl/rechtshulp/in-het-ve ... het-wegdek
Of wel bij deze weg is de maximale snelheid 60km/h.