Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arrabel schreef:
germie schreef:listiglistje schreef:
Ziet er al een stuk beter uit. Maar is bij ons niet winstpuntwaardig. Echter, hier kun je wel mee verder werken. Deze muildieren/ezels hebben wel een leuk orenspel
Ze haalt geen hele hoge scores.... Maar gelukkig hoef je hier geen winst te rijden en mag je zelf bepalen welke klasse je start. Anders kwamen een hoop mensen niet verder
listiglistje schreef:Is bij ons ook niet winstpunt waardigZe haalt geen hele hoge scores.... Maar gelukkig hoef je hier geen winst te rijden en mag je zelf bepalen welke klasse je start. Anders kwamen een hoop mensen niet verder
Libera schreef:Het is een kruising met een (paint)paard en ezel hengst. Ze rijd in de BWoont hier vlakbij!
Ze heeft er meerdere trouwens waar ze mee rijd
germie schreef:listiglistje schreef:Is bij ons ook niet winstpunt waardigZe haalt geen hele hoge scores.... Maar gelukkig hoef je hier geen winst te rijden en mag je zelf bepalen welke klasse je start. Anders kwamen een hoop mensen niet verder
Dat moeten ze bij ons ook in gaan voeren. Ik ben direct voor. Dan ga ik wel weer starten. Ik heb gewoon geen motivatie op dit moment om het wedstrijdrijden weer op te pakken, maar als ik zelf een klasse mag bepalen ga ik het direct weer doen.
dit heb ik niet gezegd!