Glittertattoo's nieuwste rage in Groot-Brittannië [video]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:00

Ik vind het wel cool :')
Paard heeft geluk dat hij zo'n dikke vacht heeft waardoor t waarschijnlijk geen gezicht is O:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:02

Finliox schreef:
Ik ga echt helemaal kapot hier, wie verzint het nou weer om glitters op een paard te plakken :') _O-

jij zegt wat ik dacht.... _O- ik had even zoiets van PENNY ALARM!!! maar nu is t meer van MLP ALARM!!
ik weet niet welke ik erger vind _O- :=

Sabinee__

Re: Glittertattoo's nieuwste rage in Groot-Brittannië [video]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:03

ik wil dit.
*zoekt lijm en glitters*

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:09

OMG hahaha wat een gedoe. _O-
Ik vraag mij af hoe je je paard nog fatsoenlijk kunt poetsen dan?En wat als het paard zichzelf likt/bijt op de plek van de glitters?
Nog effe en we plaatsen gouden tanden *D in de mond van ons peerd hahahaha

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:40

Oi....Dit heeft wel een héél hoog My Little Pony gehalte := . Leuk voor een kinderfeestje of voor tijdens shows, maar verder...
Vergeet dan ook de hoefjes niet. Paard is natuurlijk niet af zonder bijpassende nagellak: http://www.twinkleglitter.com/Prod-TOES.html :')

Maar niks voor mij, ik vind paardlief zo al mooi genoeg, zelfs al zit ze onder de modder. :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:41

OMG :') Hilarisch! Ik weet echt al voor wie ik dat zou bestellen _O-

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:48

Ik vind die gouden sterretjes op een witte vacht stiekem ontzettend leuk, wat erg :')

Ben benieuwd wanneer het hier in Nederland een rage wordt :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 23:55

Ik krijg hier een beetje Mega Mindy gevoelens bij....... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 01:26

Apart dat op de hele website van het bedrijf niets te vinden is over giftigheid van de gebruikte stoffen, of wat voor stoffen er uberhaupt in de lijm en het oplosmiddel zitten.

Het enige wat ik ergens kon vinden was dat je de glitters niet te dicht bij de ogen mag gebruiken in verband met irritatie. Dat lijkt mij logisch, maar hoe zit het dan met paarden die in de wei met elkaar kroelen of hun hoofden tegen de romp van de ander vegen? Dan krijgen ze dus toch lijm en glitters in hun ogen en in hun mond, dus waarom besteden ze daar dan geen aandacht aan?

Dus als je dit soort glitters wilt gebruiken, kun je je paard in feite alleen nog met dek op buiten zetten, of twee weken lang alleen op stal houden?
Beetje sneu als het paard als sociaal dier de dupe wordt van de My Little Ponydromen van de mens.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 01:38

Nee, want je kan het ook verwijderen. Daar hebben ze speciaal spul voor, of inderdaad geduld hebben en het er zelf na 1 dag op 2 weken eraf wassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 02:05

Dat is dus precies wat ik bedoel; hoe ga je twee weken lang voorkomen dat je paard het spul in zijn mond/ogen krijgt of dat andere paarden er last van krijgen?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 06:09

Gypsy schreef:
De penny in mij riep jaaaaaaa! *\o/*

ik ook *\o/*

Maar ik word in de menles door de mannen al uitgelachen met een glitterfrontriem en mijn gouden sprinschoenen:D :D
Ik denk dat mijn man -:(- ~~}> dit niet zo kan waarderen :n Ik kan ook te ver gaan :o :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 06:11

Giftigheid zal wel meevallen. Als het giftig was dan hadden ze het op de site moeten vermelden, en dan staat het sowieso op de tube. Is misschien gewoon behangplaksel. Maar ik gok op grimeerlijm.

Maar wat de glitters betreft; ik vind het leuk *\o/* :')

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 06:52

Niets nieuws aan. Dit deden we zeker 15 jaar geleden al op shows. Spul kwam toen uit amerika. Speciaal ontwikkeld voor paarden en absoluut niet giftig. Van de vacht was het zo af. maar de Glitter hoeflak was meer werk om dat er weer af te krijgen.

brease

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 06:57

Ben ik de enige die denkt dat het nog wel eens verschrikkelijk kan irriteren. Als ik perongeluk verf op mijn arm heb voel ik precies zonder te kijken waar het zit. Beginnen de haren te trekken. Een paardenhuid kan helemaal bewegen of zo'n vliegreflex. Is je tinker niet bont genoeg kun je hem nu bont maken *\%/* }:0

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:11

Okee... Ik heb het gevoel dat als mijn bijrijdster dit ziet, ik binnenkort een glitter pony met perfect gelakte hoefjes aantref met een briefje erbij :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:14

Ik vind het best gaaf eigenlijk. := Je kan er mooie creaties van maken maar idd voor shoots of shows. Voor gewoon zou ik het gewoon houden op figuurtjes scheren. :D

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:26

Gypsy schreef:
De penny in mij riep jaaaaaaa! *\o/*

Whaha ik dacht t zelfde :D

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:34

Oef wat verschrikkelijk....! Ik vind de glitterfrontriemen, crocolaarzen en shiny springschoenen ook al niks. Maargoed, ieder zijn/haar ding he....
Mijn paard blijft lekker een paard in paardenkleuren. Als ik zulke toeters en bellen aan een paard wil koop ik wel een my little pony!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:34

Ik vind het eigenlijk ook wel cool!

Ik zie mezelf al gaan met het logo van mn sponser op de billen van mn paard geplakt :D

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 07:42

Stiekem heb ik dit toch wel heel erg nodig :D

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:13

DaisyDarling schreef:
Stiekem heb ik dit toch wel heel erg nodig :D

_O- :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:19

xyzutu2 schreef:
Apart dat op de hele website van het bedrijf niets te vinden is over giftigheid van de gebruikte stoffen, of wat voor stoffen er uberhaupt in de lijm en het oplosmiddel zitten.

Het enige wat ik ergens kon vinden was dat je de glitters niet te dicht bij de ogen mag gebruiken in verband met irritatie. Dat lijkt mij logisch, maar hoe zit het dan met paarden die in de wei met elkaar kroelen of hun hoofden tegen de romp van de ander vegen? Dan krijgen ze dus toch lijm en glitters in hun ogen en in hun mond, dus waarom besteden ze daar dan geen aandacht aan?

Dus als je dit soort glitters wilt gebruiken, kun je je paard in feite alleen nog met dek op buiten zetten, of twee weken lang alleen op stal houden?
Beetje sneu als het paard als sociaal dier de dupe wordt van de My Little Ponydromen van de mens.

Want buiten de glittertattoo's staan alle paarden happy bij elkaar en niet op stal?
Helaas is dit niet de werkelijkheid, ook zonder de tattoo's staan paarden niet sociaal gestald en veel binnen.

Zou je er ook reflectiestrepen mee kunnen maken? :D
Leuk voor het buiten rijden.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:36

Ik vind het wel cool, mits smaakvol gemaakt.

De glittersterren vind ik leuk, net zo leuk als een geschoren patroontje. Die hele naam in regenboogkleuren hoeft dan weer niet zo voor mij.

Het ligt er dus maar net aan wat je ermee doet. De foto bij het artikel vind ik ook stoer, maar alleen voor fotoreportage.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 08:51

hihi, ik vind het wel wat hebben. zeker met zo'n klein kindje met zo'n lief vlechtje in haar haren er op!