Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonador schreef:Jolliegirl schreef:Diep in rouw om de jockeys... Maar over de paarden..ho maar...
Triest dat mens en dier het leven moeten laten om een stomme sport...
Jammer weer dit.. Dat dieren hier de dupe van zijn.
Maak de sport toch eens wat veiliger!! Als het al mis gaat op de trainingen!
Ik ben het met je eens, ik vind ook dat deze sport weinig evolueert.
Of laat ik het zo zeggen, ik ben van mening dat deze sport meer regels moet instellen ter bescherming van het dier!
Dit vind ik overigens ook van dressuur en springsport!
Er gebeuren jaarlijks teveel ongelukken waar uiteindelijk het dier de dupe van is.
Er zijn super scherpe regels die gelden bij de rensport en de drafsport...
x_Irisje_x schreef:Paard breekt beide benen.... paard breekt been... brr.
Hoe kan dat toch zo mis gaan?
.
Ragdollcat schreef:x_Irisje_x schreef:Paard breekt beide benen.... paard breekt been... brr.
Hoe kan dat toch zo mis gaan?
Door constante overbelasting kan zoiets gebeuren..........door haarscheurtjes in het bot.
, daarover speculeren is dus onmogelijk.

xxCYNNxx schreef:goed ok ik ben gekomen tot begin van pagina 2 en verder niet meer gelezen, want de reacties hier.
GA JULLIE TEGENSTANDERS ZICH EVEN HEEL HARD SCHAMEN VANWEGE JULLIE ONBESCHAAMDHEID OM EEN IN EN INTRIEST BERICHT TE GEBRUIKEN OM JULLIE PLEIDOOI TEGEN DE RENSPORT TE HOUDEN.
Echt ongehoord en respectloos zijn jullie. Walgelijk en compleet van de pot gerukt. Ga daar een ander topic over openen zeg.
Gelukkig zijn er ook mensen die wel gepast kunnen reageren; voor jullie is die berisping uiteraard niet bedoeld.
Ontopic; zeer triest bericht dit zeg. Ik wens de nabestaanden dan ook heel veel sterkte toe
M_D_H schreef:*zucht*
Wekenlijks staan er recreatiepaarden bij de slager omdat ze kapot gereden zijn en geen mens die om ze geeft...
Paardje heeft zelfs niet eens lang moeten lopen! Zweepgebruik? Heb ik niet gezien... Luide stem? Heb ik niet gehoord... 
xkimmie schreef:xxCYNNxx schreef:goed ok ik ben gekomen tot begin van pagina 2 en verder niet meer gelezen, want de reacties hier.
GA JULLIE TEGENSTANDERS ZICH EVEN HEEL HARD SCHAMEN VANWEGE JULLIE ONBESCHAAMDHEID OM EEN IN EN INTRIEST BERICHT TE GEBRUIKEN OM JULLIE PLEIDOOI TEGEN DE RENSPORT TE HOUDEN.
Echt ongehoord en respectloos zijn jullie. Walgelijk en compleet van de pot gerukt. Ga daar een ander topic over openen zeg.
Gelukkig zijn er ook mensen die wel gepast kunnen reageren; voor jullie is die berisping uiteraard niet bedoeld.
Ontopic; zeer triest bericht dit zeg. Ik wens de nabestaanden dan ook heel veel sterkte toe
Helemaal mee eens. Triest en respectloos.