Ik ben wel heel erg benieuwd wie zijn nieuwe ruiter word. Ik gok op een rijkeluis kindje voor bij de young riders
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) knollentuin schreef:Ik schaal de heren en Nicole werner iets hoger in dan rath, ook denk ik dat als ze dat paard op stal krijgen meer bescheiden hun plan maken.
Vooralsnog, het was maar een grapje van me als reactie op jouw inzet ' totilasje' ik denk , ik draai het eens om...
R12312 schreef:knollentuin schreef:Ik schaal de heren en Nicole werner iets hoger in dan rath, ook denk ik dat als ze dat paard op stal krijgen meer bescheiden hun plan maken.
Vooralsnog, het was maar een grapje van me als reactie op jouw inzet ' totilasje' ik denk , ik draai het eens om...
Ben jij Voice vergeten? Werd bij Imke opgehaald en ging door naar Gal. Escapado van Carl Hester? Verkocht aan de sponsor van Hans Peter.
Dus die heren zijn in het geheel niet beroerd om een succesvol paard te rijden die eerder door een ander gereden werd.

R12312 schreef:knollentuin schreef:Ik schaal de heren en Nicole werner iets hoger in dan rath, ook denk ik dat als ze dat paard op stal krijgen meer bescheiden hun plan maken.
Ben jij Voice vergeten? Werd bij Imke opgehaald en ging door naar Gal. Escapado van Carl Hester? Verkocht aan de sponsor van Hans Peter.
Dus die heren zijn in het geheel niet beroerd om een succesvol paard te rijden die eerder door een ander gereden werd.
Ketaki schreef:ik hoop dat glock misschien iets voor ze kan betekenen.
zou het zelf heel erg zonde vinden als die 2 gescheiden worden![]()
![]()
ik zeg Johnson, Romanov, Flirt (HP) en dan Undercover, Voice, Next One...