Vrouw voelt zich meer paard dan mens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

alexonline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:17

vonneke schreef:
Topics worden gesloten omdat ze onderwerpen bevatten die niet geschikt zijn voor op dit forum of voor jeugdige kijkers volgens moderators

Wat wordt er op de voorpagina geplaats... een onderwerp wat absoluut niet geschikt is voor jeugdige kijkers en daarbij ook nog eens bijzonder weinig van doen heeft met paardensport...

Zo erg is dit artikeltje toch niet? Denk dat jeugdige kijkers op een site als de telegraaf etc veel erge dingen onder ogen krijgen dan dit.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:20

Ladybird schreef:
Die heeft ze duidelijk niet alle 24 in een kratje..

Volgens !ij is zoiets ook wel eens op SBS 6 geweest bi de reportage oid.

Klopt,dit is toen uitgezonden op SBS bij Reportage,ik heb dat ook gezien.
Die dochter schaamt zich dood voor haar moeder.Logisch ook.

isawessels00

Re: Vrouw voelt zich meer paard dan mens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:26

Sorry....moest me ff doodlachen :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:32

jilleroo schreef:
Het enige wat in mij opkomt is: als ze daardoor gelukkig is in het leven, waarom niet? Ik ben het niet eens met alle uitspraken hier dat ze een steekje los zou hebben of gek is. Ze voldoet enkel niet aan het plaatje dat de maatschappij aan 'normaal' stelt.
Zolang ze niemand schade berokkend of pijn doet kan ik er niets vreemds aan vinden dat iemand zijn gevoel achterna loopt door een verkleedpartij te houden waardoor ze zich fijn voelt.

Helemaal mee eens. Leven en laten leven. En als het haar gelukkig maakt vind ik het best.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:34

:oo Mijn god zeg...
:') :') :')

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 07:46

Cynn schreef:
Komt er zondagavond op rtl 5 niet iets op tv met rare fetisj dingen? Zag een reclame voorbij komen en ja, ook mensen als 'paard'? :')

Die zag ik ook voorbij komen (5 extreem volgens mij).

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:01

Whatever makes her happy.. Heb dr wel respect voor, dat ze dr zo mee naar buiten gaat.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:06

Wat een gek zeg. Je zou het maar tegenkomen op het ruiterpad

Dayxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:22

Jup beetje vreemd.. al vind ik paarden ook gelijk aan mensen, dit gaat een beetje ver

Dayxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:23

Splinterz schreef:
Whatever makes her happy.. Heb dr wel respect voor, dat ze dr zo mee naar buiten gaat.

Dat vind ik ook ! :)

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:28

Dit is gewoon een fetish. Dus iets sexueels. Heeft niks met 'zich paard voelen' te maken, dan zou je nl nooit een hoofdstel en zadel opleggen toch? Hooguit met je wind door de haren galloperen over de vlakte..en dan toch echt zonder tuigage.
Dus bewaar dit soort dingen lekker voor binnenshuis!

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:31

Die heeft ze allemaal niet meer op een rijtje zo te zien ... :')

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:32

jilleroo schreef:
Het enige wat in mij opkomt is: als ze daardoor gelukkig is in het leven, waarom niet? Ik ben het niet eens met alle uitspraken hier dat ze een steekje los zou hebben of gek is. Ze voldoet enkel niet aan het plaatje dat de maatschappij aan 'normaal' stelt.
Zolang ze niemand schade berokkend of pijn doet kan ik er niets vreemds aan vinden dat iemand zijn gevoel achterna loopt door een verkleedpartij te houden waardoor ze zich fijn voelt.

Hier ben ik het ook mee eens...zodra je je een beetje anders gedraagt,wordt je meteen uitgelachen,belachelijk gemaakt en voor gek versleten.

Er wordt zelfs een opmerking gemaakt dat het niet geschikt zou zijn voor jeugdige kijkers...wat een onzin!

Leven en laten leven...als zij er gelukkig van wordt...HOERA!! Er is al genoeg ellende in de wereld,wat doet ze eigenlijk verkeerd? Ze verkleed zichzelf en geniet op haar manier van het leven...zonder er iemand anders kwaad mee te doen.
Dus leg mij eens uit...wat doet ze verkeerd??
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 27-09-14 08:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:33

Dit is wel een hele bijzonder "Penny meisje".... :') . :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:34

Poiuytrewq schreef:
Wat een gek zeg. Je zou het maar tegenkomen op het ruiterpad

Nou als ik t tegen kom op t ruiterpad zou ik van me paard vallen van t lachen...

Al vind ik dit nog steeds geen voorpagina nieuws wat betreft de jeugd op bokt.
Bokt is toch een soort voorbeeld forum

En t lijkt mij niet de bedoeling dat we straks allemaal penny,s en natuurlijk horsemanshippers zo voorbij zien komen
Onder t mom van dichterbij je paard staan
_O- _O-

Dus van mij een tem op dit topic
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 27-09-14 08:45, in het totaal 2 keer bewerkt

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:41

~~}> Aan de plaatjes te zien is het meer een sexuele fetisj dan een verkleedpartijtje. Ze doet er idd niks mis mee, maar zoiets houd je beter binnen je muren ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 08:42

Ik vind het eerder een beetje raar dat dit voor bokt voorpagina nieuws is? Wat mensen in hun slaapkamer (of nouja in dit geval buiten op stal/ in het weiland?) uitspoken voor hun ontspanning kan toch nooit vp nieuws zijn? Niet op een site als bokt in ieder geval, daar bestaan zat andere sites voor lijkt mij.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:00

Dit zit inderdaad wel heel erg in het fetisj/bdsm hoekje. Raar om het op bokt tegen te komen...

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:05

Allereerst, dit is gewoon pony play, zo gek is dat echt niet... Sommige reacties vind ik ook een beetje overtrokken om eerlijk te zijn, laat iedereen lekker in zijn waarde.

Het feit dat dit eigenlijk niet iets is voor Bokt, ben ik zeker met jullie eens.

Overigens staat dit vaak los van de wens om sex te hebben "als of met een paard". Pony play is net als puppy, kitten of piggy play een vorm van jezelf onderdanig opstellen naar de ander en je willen uiten als een dier.

Ik vind het tof dat deze mevrouw herkenbaar op TV durft te komen. Als jullie op bijvoorbeeld de grootste fetisj/bdsm social site zouden kijken is de kans groot dat je een héle hoop bekenden tegen komt...

BDSM, fetishisme, hoe je het wil noemen is véél meer dan jezelf kapot willen laten slaan of de dingen die je in 50 tinten grijs leest.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:13

Dioxide schreef:
Allereerst, dit is gewoon pony play, zo gek is dat echt niet... Sommige reacties vind ik ook een beetje overtrokken om eerlijk te zijn, laat iedereen lekker in zijn waarde.

Het feit dat dit eigenlijk niet iets is voor Bokt, ben ik zeker met jullie eens.

Overigens staat dit vaak los van de wens om sex te hebben "als of met een paard". Pony play is net als puppy, kitten of piggy play een vorm van jezelf onderdanig opstellen naar de ander en je willen uiten als een dier.

Ik vind het tof dat deze mevrouw herkenbaar op TV durft te komen. Als jullie op bijvoorbeeld de grootste fetisj/bdsm social site zouden kijken is de kans groot dat je een héle hoop bekenden tegen komt...

BDSM, fetishisme, hoe je het wil noemen is véél meer dan jezelf kapot willen laten slaan of de dingen die je in 50 tinten grijs leest.

Volledig mee eens!
En heel goed dat je even aanhaalt dat ponyplay en bestialiteiten 0,0 met elkaar te maken hebben. Dat wordt "in het wereldje" trouwens ook voor geen meter geaccepteerd.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:17

bakkabouter schreef:
Volledig mee eens!
En heel goed dat je even aanhaalt dat ponyplay en bestialiteiten 0,0 met elkaar te maken hebben. Dat wordt "in het wereldje" trouwens ook voor geen meter geaccepteerd.

:j
Inderdaad!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 09:19

sevke schreef:
~~}> Aan de plaatjes te zien is het meer een sexuele fetisj dan een verkleedpartijtje. Ze doet er idd niks mis mee, maar zoiets houd je beter binnen je muren ...

Daar was gister iets van over op tv tussen de reclames door met nieuw programma.. En ook met deze paarden mevrouw...

Dus ik denk dat hier 2 dingen door elkaar heen gehaald worden dat t ook wat anders is idd dan alleen paardje spelen :Y)

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:04

Lovemyponys5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:06

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-14 10:08

Ik denk dat dit ook gewoon een sexueel machtspelletjes is. Anders heeft ze echt een trap van haar paard gekregen. :')