Levend Paardenmuseum in Hollandsche Manege

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:23

pegro schreef:
Geryon schreef:
Museum.. :') Vind het verschrikkelijk daar. en jeetje die beesten waren niet voorruit te branden, liepen echt heel slecht gewoon, typische manegepaarden en hartstikke ongelukkig. .

Jij kon niet paard rijden,effe niet die dieren de schuld geven JA!
Heb onderwijl (sinds een week of 6 les daar,iets gevorderde beginner)
op vier verschillende paarden gelest
pracht dieren daar en de 1 is makkelijker aan de hulpen dan de ander net als op Amstelland manege enzo
Ongelukkig paarden daar is een ongelukkige interpretatie van je....
jij projecteert je eigen ongelukkig voelen (die je niet voelt) (interpretatie van me |( )
op de dieren. <3
die "stallen" daar is ruk, mee eens....

:') _O-

MelissaYM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:27

Ik ben er 1 keer geweest en vond het verschrikkelijk. De binnenbak is mooi maar daar blijft het ook bij... De stallen vind ik vreselijk, komen die paarden uberhaupt wel eens los in een paddock of zo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 10:33

pegro schreef:
Geryon schreef:
Museum.. :') Vind het verschrikkelijk daar. en jeetje die beesten waren niet voorruit te branden, liepen echt heel slecht gewoon, typische manegepaarden en hartstikke ongelukkig. .

Jij kon niet paard rijden,effe niet die dieren de schuld geven JA!
Heb onderwijl (sinds een week of 6 les daar,iets gevorderde beginner)
op vier verschillende paarden gelest
pracht dieren daar en de 1 is makkelijker aan de hulpen dan de ander net als op Amstelland manege enzo
Ongelukkig paarden daar is een ongelukkige interpretatie van je....
jij projecteert je eigen ongelukkig voelen (die je niet voelt) (interpretatie van me |( )
op de dieren. <3
die "stallen" daar is ruk, mee eens....

Wat is dat nou voor een reactie?? >;)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:29

pegro schreef:
Toby schreef:
En dan entreegeld vragen aan iedereen die gewoon even op de manege wil rondkijken (dat doen ze blijkbaar al jaren)...absurd!!

Daar is niets absurds aan,het is voor de bescherming/rust voor de dieren,
Zonder entree zou het gezien de ligging,overflokt met mensen raken,
en van die roofdieren zijn er op een dag altijd wel een aantal die de paarden ook nog es willen "aaien" ..brr,...
hulde voor HM dat ze deze manier toepassen .

Lees net op nu.nl dat ze op deze manier 20.000 tot 30.000 bezoekers per jaar verwachten. Als paard kun je dan ook alleen maar afstompen. Anders wordt je psycho.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 12:48

MelissaYM schreef:
Ik ben er 1 keer geweest en vond het verschrikkelijk. De binnenbak is mooi maar daar blijft het ook bij... De stallen vind ik vreselijk, komen die paarden uberhaupt wel eens los in een paddock of zo?

Volgensmij staan ze in de zomervakantie in de wei ofzo

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:02

pegro schreef:
Toby schreef:
En dan entreegeld vragen aan iedereen die gewoon even op de manege wil rondkijken (dat doen ze blijkbaar al jaren)...absurd!!

en van die roofdieren zijn er op een dag altijd wel een aantal die de paarden ook nog es willen "aaien" ..brr,...

Pardon? Overspoeld worden door mensen xD
Heb er vroeger toch echt een stuk langer gereden dan de 6 weken die jij er rondhuppelt ;)
Overspoeld door mensen/toeristen is t nooit geweest. Ja zo nu en dan een georganiseerde schooltrip, of stel yellow bikers die kwamen koekeloeren, maar die mochten dan niet zonder stalpersoneel door de stallen wandelen.
Er is voor Vincent nooit entree gevraagd en dat ging altijd goed. Ik snap dat ie zn centen eruit wilt halen, maar de reden die jij geeft..nee die gaat er bij mij niet in :')

En idd er waren/zijn daar een aantal echte manege types, maar ook genoeg leuke karakters. Ik koos zelf altijd de gevoelige typjes daar ;)

Toby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-14 14:20

pegro schreef:
Toby schreef:

Ja, dat zal de reden zijn... :+