Hebben ze al gedaan.Citaat:Niets aankondigen en dan keihard knallen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miss_lizje schreef:Rath had helemaal geen pfeifer. Hij had de controleurs op zijn accommodatie die hem in zijn nek zaten te hijgen betreft het rollkur gezeur, geen goede reclame om te zeggen dat je niet komt omdat de halve dierenbescherming in je nek zit. Pfeifer was voor de media een mooi alibi.
Het pfeifer verhaal klopte namelijk aan geen kant ( met pfeifer kan je niet binnen 2 weken al weer x aantal paarden rijden, en tijdens de OS Londen reed hij al weer meerdere paarden. Dan heb je echt een pfeifer van niets gehad)
De media heeft er gewoon een heel circus van gemaakt. De geloofwaardigheid betreft deze combi is bij mij gewoon dusdanig gedaald. Misschien niet hun eigen fout(al begon Schockemohle daar zelf eerst wel met met zijn merchandise), maar ze hebben er ook niks aan gedaan om de media circus te stoppen.
Het zou mij ook niet verbazen dat nu hij vader word dit word afgeblazen vanwege het kind. Niet dat ik dat niet zou begrijpen (kind is wel belangrijker dan paardrijden) maar ik zou het wel jammer vinden dat we eerst weer "lekker worden gemaakt" met het vooruitzicht hem weer in de ring te zien en dan weer teleurgesteld worden. En ik denk dat de teleurstelling bij veel mensen nu veroorzaakt dat ze sceptisch zijn, het "eerst zien dan geloven".
miss_lizje schreef:Helaas is het geen aaname, maar ik ga mijn bronnen niet prijsgeven. Net zoals ik ook al wist van het foute beslag, maar hier wijselijk mijn mond over heb gehouden. Omdat ik toch alleen maar uitgemaakt zou worden voor leugennaar.
En als hij dus wel met zijn pfeifer meerdere paarden kon rijden, had hij ook gewoon 1 paard op de OS kunnen starten.
Absoluut! 
Lithya schreef:horseyfries schreef:Ze waren idd niet klaar, Rath niet omdat hij ziek was, wat Schockemohle een minuut eerder nog duidelijk zegt (39.22) maar dat vergeet je voor het gemak even, en Totilas niet omdat hij niet in topvorm was.
En zo komen nu de verhalen en de roddels in de wereld, je pakt een stukje eruit, maakt ervan wat je wil, en plaatst het als "nieuwe waarheid".
Als nieuwe waarheid plaats ik niets. Niet klaar zijn is toch wat anders dan ziek. Niet klaar zijn heb je niet het niveau wat nodig is om mee te draaien. Ziek zijn, ziekte van Pfeiffer valt daar onder. Laat je gezondheid het afweten om te kunnen starten.
miss_lizje schreef:Helaas is het geen aaname, maar ik ga mijn bronnen niet prijsgeven. Net zoals ik ook al wist van het foute beslag, maar hier wijselijk mijn mond over heb gehouden. Omdat ik toch alleen maar uitgemaakt zou worden voor leugennaar.
En als hij dus wel met zijn pfeifer meerdere paarden kon rijden, had hij ook gewoon 1 paard op de OS kunnen starten.
Ketaki schreef:Giolli schreef:Wat leuk dat ze hun eerste kindje verwachten! Ik wens ze heel veel geluk samen en op naar een mooie prestatie in LA.
helemaal mee eens.![]()
horseyfries schreef:Jij gaat ervan uit dat hij zegt dat hij niet ziek was, maar niet klaar was. Dat zegt hij helemaal niet. Dat maak jij ervan.
Het kan net zo goed een gespreksverloop zijn waarin ze vraagt of hij denkt dat als matthias niet ziek was geweest, dat hij en Totilas dan klaar waren geweest voor de OS. Je ziet het hele interview niet dus dat weet je niet. Je weet slechts één ding zeker want dat zegt hij duidelijk: Rath was ziek!
Het is duidelijk dat je weinig van topsport weet als je denkt dat thuis wat basiswerk doen hetzelfde is als naar een Olympische Spelen toetrainen en op een OS presteren. Bij het één kun je doen wat je kan en afstappen wanneer je wilt, bij het ander moet je allebei in topvorm zijn. Lijkt mij logisch.....
Hahaha ja wij zijn eensgestemde zieltjes....Lithya schreef:Die beste man zegt ook dat het paard geblesseerd was door het afspringen van jet fantoom terwijl er even later keihard gezegd wat dat het paard peesblessures had door onder andere foutief beslag.
horseyfries schreef:Lithya schreef:Die beste man zegt ook dat het paard geblesseerd was door het afspringen van jet fantoom terwijl er even later keihard gezegd wat dat het paard peesblessures had door onder andere foutief beslag.
Hij heeft verschillende blessures gehad dus ook dat is mogelijk.
Voor het gemak antwoord je maar even niet op de vraag wanneer en waar hij volgens jou dan zo snel na de OS gestart is?