Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
linnie050 schreef:Zijn er bij het station geen camera's?
In die omgeving een beetje.
Sterkte vreselijk die mensen die niet met hun poten van dieren af kunnen blijven.
gohya schreef:Als je even terug leest kan je zien waarom het mensenwerk is.De D.A. heeft dit bevestigd.
gohya schreef:Nikass schreef:Waarom zijn hier paarden beschoten?? Klinkt ook behoorlijk gestoord...
Omdat ze dat leuk vinden denk ik.
Het is hier 1malig gebeurt.
gohya schreef:Héél slecht geslapen afgelopen nacht.![]()
Het gaat best goed met de merrie,de wond doet nog wel pijn met schoon maken,ze krimpt haar staart in,zeg maar.Haar temp. was ook goed, 37,7.
Ik heb die link bekeken van Geen Stijl,sorry maar dat neem ik totaal niet serieus.
Over een groep/sekte? dat zou idd. wel kunnen,al blijf ik erbij dat het om 1 persoon gaat,die geen werk heeft,tussen de 40 en 60 jaar oud is, alleenstaande en een trauma/handicap heeft opgelopen door een paard [merrie].
Het valt mij n.l. op dat hij alleen grote paarden pakt en geen kleine pony's of shetjes.Dan moet hij n.l. bukken,en het lijkt erop dat hij dat niet kan. Hij zou iets aan zijn heup of knie kunnen hebben,dan doet bukken n.l. pijn.Ook denk ik dat hij zelf uit het Westen v/h/ land komt,omdat er in het Noorden en Zuiden de minste mishandelingen zijn geweest.Van het Westen naar het Noorden en Zuiden rijden is een behoorlijk eind,naar het Midden en Oosten is een stuk minder ver.
Ik heb vanmorgen nog contact gehad met de DP,of ik de foto's wilde door mailen.