Paintlinger schreef:Je zou toch preventief een kwaaie ram of stier bij je paarden laten lopen.
Ik heb een goeie waakram..... zeer effectief!
Ganzen,werkt ook goed!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VanHuisUit schreef:Ik vind die filmpjes / beelden ook maar bijzonder vaag. Kan net zo goed iemand zijn die het paard de deken goed legt of even kriebelt. En vwb dat kenteken dat is natuurlijk allang gecheckt etc.![]()
Hoe dan ook het blijft natuurlijk een drama![]()
Ik let de laatste weken wel extra op, wie er langskomen en hoe. Nu zit er bij ons een flinke sloot plus schrikdraad en prikkeldraad maar geen idee of dat van die idioten tegenhoudt. Heb wel zoiets van onze wei is niet de makkelijkste wei voor ze om iets te doen ...
Plus heb politie, boswachter en landschapsbeheer gevraagd om extra oogje in het zeil te houden. Ze zeiden dat ze dat al deden.
En zat ook al te denken aan een koppeltje ganzen
Nessah schreef:WillBokkers schreef:Ze hebben beelden van de mensen die paarden mishandeld en 'live' beelden van dat een paard mishandeld wordt. Heb toevallig de beelden van die mannen op me telefoon staan..
oef.. Kijk je uit met wat je zegt? Dit is namelijk niet waar. De mensen op de foto, zijn mensen die zich verdacht gedroegen rond om een stal, daar zijn opnames van. ( zie afbeeldingen vorige pagina) de politie wil met deze mensen in contact komen. Maar er is totáál geen bewijs dat dit ook werkelijk mensen zijn die paarden hebben mishandeld.. Zo ontstaan dus miscommunicaties en sensatie. Ik vind woorden zo verdraaien zelfs een beetje haat zaaien, want er ontstaat een zoektocht ( wat goed is) maar dat wil niet zeggen dat deze mensen het ook daadwerkelijk gedaan hebben.. Terwijl veel mensen gelijk beweren van wel.
Mijn buurmeisje was gister haar kat kwijt en is overal gaan zoeken, ook rondom de stal hier vlakbij.. Als die gefilmd werd, was ze zeker ook gelijk verdacht. niet gelijk mensen veroordelen terwijl er nog niets bekend is.
Verder hoop dat ik deze dader, of inmiddels denk ik daders, snel gepakt worden!
NathalietjeB schreef:KimD schreef:In Vaals en Landgraaf zijn gisteren en vandaag ook paarden toegetakeld. Komt wel heel kort bij nu.
is alleen niet bekend gemaakt....
gohya schreef:Het volgt steeds meer en meer op elkaar, die mishandelingen.
Echt niet normaal meer.Elke dag als ik op de wei komt,kijk ik al me paarden bij hun achterste na,vooral de merrie's.Elke dag denk ik: zouden mijn paarden nu aan de beurt zijn geweest?