Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:purkie schreef:Ja het is mss zeker verstandiger om er een definieve streep onder te zetten, maar doe dat dan ook.
En dan alsnog een rentree maken onder lacherige commentatoren bij de NOS??
Heb je Laurens en Jan lacherig horen doen over Digby??
Juist niet definitief kappen!!!
Ayasha schreef:Ik heb 'm gemist?
Vind het jammer dat een collega de andere uit lacht eerlijk gezegd..
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Ik heb 'm gemist?
Vind het jammer dat een collega de andere uit lacht eerlijk gezegd..
Jep, meerdere keren op een lacherige manier benoemd dat hij vorig jaar op het EK in Herning afscheid nam met tranen van Nathalie erbij. En nu weer van stal werd getrokken. En dat hij duidelijk minder goed was.
Was bij de livestream van de NOS, die was niet te zien in België...
Zo zie je maar... het zegt slechts iets over degene die iets weglacht. Simbaa schreef:Upido is fysiek niet wat ze er van hadden verwacht. Dat zei Sjef laatst op een interview op Radio 1 volgens mij.
66% in een GP kür die ik gevonden heb...
denbine schreef:Oooo inderdaad wat jammer. ...ik knijp mn handjes dicht hoor voor zo een paard![]()
maar zou die ooit nog uitgebracht door een ander? of verkocht worden? Dure investering als stal opvulling
karijn schreef:Ook in de reinng gaat ze niet voor de onderste regionen in de uitslag. Anky heeft een winnaarsmentaliteit.
Ayasha schreef:Kunnen misschien wel maar of dat ook haar doel is? Western is meer haar ontspanning denk ik.
Janine1990 schreef:Ayasha schreef:Kunnen misschien wel maar of dat ook haar doel is? Western is meer haar ontspanning denk ik.
Naast dat ze inmiddels ook 46 is en het dan volgens mij lastiger wordt. Denk ik ook dat dit haar ontspanning is. Voor mij is paardrijden ook een hobby en de beste willen zijn kan je toch ook in je hobby?
bliver schreef:Tja ik had soms het idee dat wedstrijden en show geven geen ontspanning meer was. ze was doodsbang als een van die paarden een beetje te scherp was. Dat word natuurlijk niet minder als je ouder word
Barte schreef:Denk dat voor Anky haar prioriteiten nu anders zijn geworden nu ze moeder is .De kids rijden ook wedstrijdjes en ze haalt daar giga veel lol uit om ze te begeleiden las ik al eens .Ook als je ouder wordt (ervaar ik zelf ook ) wordt je wat voorzichtiger .En Upido ,Bon Bravour en Andretti .Tja talent zullen ze vast hebben (Bon Bravour zeker Andretti voor mij persoonlijk vraagtekens erbij ) En Upido tja ..wat moet je er van zeggen ..
Maar wie weet heeft ze er geen klik mee ? Dat zou ook kunnen .Maar al voor al voor mij is er geen reden om te gissen .
Ze moet doen waar ze blij mee is en genieten .
Er komt een tijd dat je andere dingen leuker/en of belangrijker vindt
Persoonlijk is voor mij nog steeds haar mooiste kur de Song sung blue kur met Bonfire .Tot tranen toe geroerd als ik die zag en hoorde .
Ze heeft zichzelf ruimschoots bewezen met paarden als Prisco ,Cocktail.Bonfire,Salinero ,Krack C .Gere, Junior STV etc etc ..Dus wie weet heeft ze er voorlopig even genoeg van en komt ze ooit terug en anders hoop ik dat ze iets doet waar ze blij van wordt .Ik gun haar het beste .
Janine1990 schreef:bliver schreef:Tja ik had soms het idee dat wedstrijden en show geven geen ontspanning meer was. ze was doodsbang als een van die paarden een beetje te scherp was. Dat word natuurlijk niet minder als je ouder word
Maar dressuur is ook haar werk...
Ik heb nooit echt die indruk gehad, dat ze werkelijk doodsbang was. Heb er er hier in Groningen toen af zien donderen (Nelson) maar ze was tot haar val vrolijk aan het babbelen.
Ik kan me wel voorstellen dat ze na het akkefietje met Salinero (die er vandoor ging toen ze zwanger was) voorzichtiger is geworden, en dat vind ik alleen maar te prijzen aan een moeder en moeder in spe.
Ik zag het meer als gepast respect voor het vluchtdier-zijn in een paard.
En toch best dapper als je een donkere arena tussen een fakkelrij door in gaat met je paard... Later belicht met een spotlight waardoor je vier schaduwen krijgt... En op een stilstaand paard met tranen je babbeltje doet. Volgens mij heeft ze toen toch echt wel genoten.
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor, maar om nu te zeggen dat ze doodsbang was... Ik weet het niet... Misschien heb ik haar daarvoor ook wel te weinig live gezien hoor...