Ontzettend jammer van zoveel goede uitvallers, maar bekijk het zo, nu hebben de iets minder bekende ook een kans om eens te schitteren!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

heidy_wilco schreef:Wel grappig dat nu er gezegd wordt dat een Nederlander terug moet trekken ivm aantikken er geen commentaar is en Rath allerlei sh*t over hem heen krijgtHoezo meten met twee maten?
Maar wat jammer zeg! Ik hoop niet dat er nog meer uitvallen...
Edit: bigone had een goed punt
Flowq schreef:Over totilas wordt grote ophef gemaakt en nu is het om Nederland gaat is het ineens domme pech?
Ook weer wat geleerd vandaag. Wel jammer dat ze niet mee rijden
Flowq schreef:Over totilas wordt grote ophef gemaakt en nu is het om Nederland gaat is het ineens domme pech?
easygoing schreef:heidy_wilco schreef:Wel grappig dat nu er gezegd wordt dat een Nederlander terug moet trekken ivm aantikken er geen commentaar is en Rath allerlei sh*t over hem heen krijgtHoezo meten met twee maten?
Edit: bigone had een goed punt
Het meten met twee maten is in dit grval niet zo heel moeilijk om te snappen hoor.
Undercover is niet regelmatig teruggetrokken dat tot tegenstelling van Totilas sinds hij in andere handen is.
heidy_wilco schreef:Wel grappig dat nu er gezegd wordt dat een Nederlander terug moet trekken ivm aantikken er geen commentaar is en Rath allerlei sh*t over hem heen krijgtHoezo meten met twee maten?