miss_lizje schreef:RianneH schreef:Wij moeten op buitenrit door een dorpsstraat en nemen tegenwoordig standaard een plastic tas mee. Nu mest die van mij nooit, maar de anderen wel, stappen dan af, schuiven alles zo goed mogelijk in de tas en dumpen het of in de bosjes of vuilnisbak. Dorpsgenoten waarderen het ook zeker, waar we eerder gezeur kregen als het in de goot werd geschoven. Buitenuit en in het bos laten we het gewoon liggen.
Ik hoop niet dat je die mest met plastic zak en al in de bosjes gooit als je geen vuilnisbak kan vinden. Dan ben je vervuilender bezig dan gewoon de mest te laten liggen.
)
Lijkt me vanzelfsprekend van niet
De mest gaat in de bosjes en de zak gaat mee voor de volgende drol. Kleine moeite, groot plezier voor iedereen.
, Ken er helaas een aantal die dat dus wel doen. Onder het mom van "Het is toch opgeruimd
" Die nemen dus wel +3 zakken mee per buitenrit die ze dan gewoon in de berm gooien. Tja, dan konden ze natuurlijk beter de mest zelf laten liggen. Maarja, dat nemen ze dus niet van mij aan.
sorry, mest op straat is af en toe hinderlijk als het op een fietspad ligt, maar altijd beter dan katten- of hondenpoep.