Training Vingino weer opgepakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

friendly

Re: Training Vingino weer opgepakt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:13

Zat die er niet nog steeds op dan? Ik ben het verloop van deze soap nu wel grandioos kwijt.. Vingino was toch ergens in training gezet omdat die rechtszaak nog loopt tussen Tommie en .... ben haar naam even kwijt..?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:38

Margriet van Beelen. Volgens mij was hij aan haar toegewezen toch? Beslaglegging kan toch niet zo lang duren en 2x beslagleggen kan volgens mij ook niet toch?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:07

bliver schreef:
Margriet van Beelen. Volgens mij was hij aan haar toegewezen toch? Beslaglegging kan toch niet zo lang duren en 2x beslagleggen kan volgens mij ook niet toch?

Nee, volgens het artikel in Hoefslag is dit de reden.
Naar verluidt is Subtopruiter Valentijn van Weering zeer geïnteresseerd in de Polansky-zoon en zou de koop al in een vergevorderd stadium verkeren. Opvallend genoeg is het eigenaresse Van Beelen die nu blijkbaar de verkoop zelf terug wil draaien. De reden hiervan is niet duidelijk. Hoewel door geen van de betrokkenen bevestigd, wordt een voor haar niet wenselijk scenario dat Vingino weer onder het zadel van Visser zou verschijnen als reden genoemd. Na het afketsen van de zo goed als zekere verkoop zou Van Weering nu via zijn advocate beslag hebben laten leggen op het paard.
Het enige dat Margriet van Beelen bij navraag kwijt wil is: ‘Ik wil Vingino graag verkopen. Verder zal mijn advocate het woord doen’

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:11

Blijkbaar is het zo dat het paard toegewezen aan van Beelen (want eigenaresse). Tommie al een keer beslag heeft laten leggen, maar dat hij nul op rekest heeft gekregen. Dat hij nu via een omweggetje probeert weer aan het paard te komen en dat van Beelen daarachter is gekomen. Niet wil dat het paard weer bij Tommy terecht komt en de koop heeft terug gedraaid. En dat nu (omdat de verkoop in een vergevorderd stadium was) Van Weering beslag heeft laten leggen op het paard.
Wat een soap :D :D

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:38

Babootje schreef:
Blijkbaar is het zo dat het paard toegewezen aan van Beelen (want eigenaresse). Tommie al een keer beslag heeft laten leggen, maar dat hij nul op rekest heeft gekregen. Dat hij nu via een omweggetje probeert weer aan het paard te komen en dat van Beelen daarachter is gekomen. Niet wil dat het paard weer bij Tommy terecht komt en de koop heeft terug gedraaid. En dat nu (omdat de verkoop in een vergevorderd stadium was) Van Weering beslag heeft laten leggen op het paard.
Wat een soap :D :D

Moet het eerst waar zijn dat van Weering dat paard aan Tommie zou geven............misschien wil hij er zelf wel lekker mee gaan rijden.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:26

Zou eerlijk gezegd wel een stunt zijn als iemand dat paard koop en zo weer bij Tommie neer zet. Als ik Tommie was had ik het ook zo geregeld. O:)

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 12:54

Het zou goed kunnen dat hij dan wel voor Tommie is, geloof dat hij ook bij Tommie lest?
Maar goed het blijft allemaal 1 grote soap... :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 13:24

Ow, de soap begint weer! <haalt de popcorn uit de kast>

Ik zou die bok gewoon verkopen als ik die eigenaresse was. Aan Tommie, aan z'n vriendje...maakt niet uit! Geld is geld en je bent wel van het gezanik af. En wat is er nou lekkerder dan wanneer iemand die voorheen tot je grote ergernis beweerde dat je paard (mede) van hem was, nu een dik pak bankbiljetten neerlegt om diezelfde knol van je te kopen? Meer gelijk kan je niet krijgen toch? :P

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 19:32

Op Horses staat dat Beelen en Visser overeenstemming hebben bereikt over de verkoop van Virginio. Dat is iets anders dan, dat paard is toegewezen aan Beelen. Lijkt mij, dat er geschikt is en paard verkocht wordt en allebei een percentage vd verkoop ontvangen. Daarbij moet Stal Hexagon ook betaald worden.
Het siert Beelen niet, als zij onder de verkoop probeert uit te komen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:51

Volgens interview in de Hoefslag vandaag met Weering is paard gekeurd, is een aanbetaling gedaan en contract getekend.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:54

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:25

Thanks R12312 .... ik kan al die topics niet bijhouden ;)