Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rindin schreef:Sjezus, die discussie over de reden waarom je je paard bij een ander zou plaatsen komt me nu wel mn keel uit.
In mijn geval gaf ik een gezond paard in bruikleen, waar een jonge meid heel gelukkig van zou kunnen worden. Andersom zou het paard heel gelukkig worden van het tuttende meisje om haar heen... Zolang de welzijn van het paard niet in het geding komt, wie zijn jullie dan om te oordelen? Misschien zit er wel een hele bijzondere reden achter zulke verhalen...
Ze woont nu idd in Vledder. Op fb is er ook al een hele actie tegen haar. Ik ben echt stomverbaasd, had dit niet verwacht. Ben intens blij dat ze mij gewoon hebben gevraagd het paard weer op te halen!!
Paintlinger schreef:Tja, Je zou hier over kunnen discussieren maar het lijkt me toch duidelijk dat mevrouw Ellie dondersgoed wist dat dit tegen de afspraken in ging?
Maar nogmaals, we weten waar ze zit en hebben een nummer................waar wachten we op?
Paintlinger schreef:Dat zal wel Yvank_ maar ook die Ellie weet dat dat niet de afspraak was..............en dat ze mondeling iets anders overeen gekomen zijn.
Rindin schreef:Maar de paarden die naar Ellie zijn gegaan, zijn niet allemaal aan haar gegeven. Er is iig 1 iemand die haar paardje een jaar bij Ellie zou zetten. Dat lijkt mij niet weergegeven...
Suzanne F. schreef:Slechte praktijken maar neem dan gewoon zelf je verantwoordelijkheid als eigenaar en laat zo'n dier inslapen als je er niet meer voor kan zorgen.
Voor niks gaat de zon op. Ze hadden al kunnen weten dat het niet kon kloppen.
Maar goed, die mevrouw heeft het vertrouwen wel beschaamd natuurlijk.
ThreeFingers schreef:Suzanne F. schreef:Slechte praktijken maar neem dan gewoon zelf je verantwoordelijkheid als eigenaar en laat zo'n dier inslapen als je er niet meer voor kan zorgen.
Voor niks gaat de zon op. Ze hadden al kunnen weten dat het niet kon kloppen.
Maar goed, die mevrouw heeft het vertrouwen wel beschaamd natuurlijk.
Echt een kort door de bocht reactie...
Er bestaan ook eerlijke mensen die een weidemaatje zoeken en waar het paard gewoon tot het einde mag blijven staan!