Adelinde en Parzival zevende na dure fout

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 00:28

Springs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 00:53

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 04:23

Finliox schreef:
Ik krijg vast heel bokt over me heen, en ik snap dat Totilas nu nog in training zit. Maar ben ik nou de enige die het opvalt hoe slecht Totilas de kür afgaat? Geen verzameling te bekenen, Toot loopt er alleen gespannen bij :n

Het zou me toch niet verbazen als het binnenkort afgelopen is met hem.

Ja. Want Toot heeft de kür niet gelopen.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 05:25

:') :') :')
en daarnaast heb je vast nog meer zitten slapen tijdens het "kijken" ;)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 07:02

Toch apart, mensen die duidelijk verf zien die er niet is, of Totilas zien in een wedstrijd waar hij niet aan deelneemt. ;-)

denbine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 07:58

Dallista schreef:
Toch apart, mensen die duidelijk verf zien die er niet is, of Totilas zien in een wedstrijd waar hij niet aan deelneemt. ;-)

Geweldig :D

Felicxa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:01

_San87_ schreef:
Finliox schreef:
Ik krijg vast heel bokt over me heen, en ik snap dat Totilas nu nog in training zit. Maar ben ik nou de enige die het opvalt hoe slecht Totilas de kür afgaat? Geen verzameling te bekenen, Toot loopt er alleen gespannen bij :n

Ja. Want Toot heeft de kür niet gelopen.

Pardon, proef

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:13

LindyH schreef:
Dan voel je je als publiek ook niet helemaal serieus genomen lijkt mij, of juist serieus genómen. :+ :D

Wat heb je er als publiek mee te maken welk paard de prijsuitreiking in gaat? Anky had ook een ander paard mee voor prijsuitreikingen. Ik snap sowieso die prijsuitreikingen te paard niet. Die beesten hebben er niks aan en hun ruiters in feite ook niet. Gewoon te voet. Klaar.
Ik zou BW en Totilas zo op die foto met wat pech best in verkeerde stallen kunnen zetten. _O-
Wat staat ie er daar happy tussen trouwens. :+:

En dat 'duidelijk geverfde kolletje' is dus eerder een duidelijk gevalletje 'brilletje nodig' of 'zien wat je wil zien'
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 21-07-14 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 08:39

denbine schreef:
purkie schreef:
protocol Adelinde Cornelissen/Jerich Parzival N.O.P:
http://resultscg.chio-aachen.de/result1 ... 6_349.html

Wat een cijfers voor haar houding/ zit. Dat is juist iets waar ik me altijd aan stoor bij haar, ze lijkt zo tegen te hangen alsof ze honderd kilo in dr armen heeft. Maar dat kan aan mij liggen :D

nee,... je hebt gelijk dat de term onafhankelijke zit niet al te zwaar genomen wordt bij dat onderdeel.

_xManadisx_

Re: Adelinde en Parzival zevende na dure fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:35

Het was ook niet bretton woods die hij reed. Hij reed dat paard de dag ervoor ook en die had een mini sterretje. Van mij moet hij zelf weten hoor, wie hij rijd, maar het was geen van beide paarden! Overigens reed niemand zijn eigen paard bij de prijsuitreiking geloof ik, alleen misschien Isabell. Charlotte had ook een heel ander paard mee! Snap ik ook wel, ik zou dat ook niet doen met mijn dure paard dat miljoenen waard is!

FriesWytske

Re: Adelinde en Parzival zevende na dure fout

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:39

@ denbine Nee, je bent niet de enige. Maar dat is niet alleen bij Adelinde het geval. Er waren gisteren meer die een lager cijfer mochten hebben voor hun houding.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 22:57

Finliox schreef:

ik ben het wel een beetje met je eens het hele plaatje oogt onrustig. Krijg het gevoel erbij alsof hij voor niet weg kan komen en zijn lijf met iedere pas omhoog moet gooien, wat ik ook te wijten vind aan een slecht meekomend achterbeen.
Verder vind ik rath ook onrustig, schokkerig..

valegro heeft ook echt beduidend beter passages laten zien. hij heeft er wel vaker een handje van maar daar vond ik het achterbeen nu wel heel traag van. gewoon niet taktzuiver. Na de galop werd het wel wat beter maar toen was de kuur min of meer voorbij
maar wel mooi rustig relaxt paard