Jeetje wat een lelijk ding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StalNollie schreef:Het eerste waar ik aan dacht was dwerggroei.
Jeetje wat een lelijk dingkano dat ze hier overheen kan kijken ik zou hem niet willen fijn voor dit paard dat hun dit wel konden en dat hij zo nog een goed tehuis kon krijgen,
Cowgirl schreef:NathalietjeB schreef:eerlijk gezegd had ik dit paard persoonlijk af laten maken...waarom moet men zoiets toch in godsnaam in leven houden...
bewijst maar weer dat mensen tegenwoordig dieren steeds meer vermenselijke
Ik ook en gelijk al bij de geboorte.
Al is het maar om te voorkomen dat het dier later in de handel moet. Blijkbaar was het voor dit paard al moeilijk een baas te vinden.
Verder kan ik mij niet voorstellen dat dit dier geen last van zijn lijf heeft. Zijn organen lijken wel opgepropt in zijn buik zitten en die rug....daar zwijg ik maar over.
Maar ja mensen moeten en zullen nu eenmaal alles moeten redden want het is zo sielugh.
geerke schreef:StalNollie schreef:Het eerste waar ik aan dacht was dwerggroei.
Jeetje wat een lelijk dingkano dat ze hier overheen kan kijken ik zou hem niet willen fijn voor dit paard dat hun dit wel konden en dat hij zo nog een goed tehuis kon krijgen,
don't judge a book by the cover....het schijnt een ontzettend lief dier te zijn.
pizza64 schreef:NathalietjeB schreef:dus omdat t paard pijn vrij lijkt maar enorm misvormd is moet het dier maar in leven gelaten worden...
ik vind het totaal paard onwaardig en ik had dat dier echt in laten slapen of laten afschieten
het is en blijft een paard geen mens...
Inderdaad!
Mjetterd schreef:Suzz14 schreef:Hij doet me denken aan van die misvormde zelfgemaakte paardenkoekjes no offense
[ Afbeelding ]
pizza64 schreef:geerke schreef:je kunt het ook omdraaien....dus omdat het paard misvormd is moet het maar dood?Op naar de perfecte maakbare wereld.Waar alles en iedereen er perfect uitziet,en waar ook oud worden verboden is als mens
Het is een paard geen mens...............
geerke schreef:ik vermenselijk helemaal niets...alles moet altijd perfect zijn,dieren dus ook.En alles wat afwijkt moet dood.In de dierenwereld,waar mensen het voor het zeggen hebben.
Cowgirl schreef:geerke schreef:ik vermenselijk helemaal niets...alles moet altijd perfect zijn,dieren dus ook.En alles wat afwijkt moet dood.In de dierenwereld,waar mensen het voor het zeggen hebben.
Als de mensen er niet waren was het dier ook allang dood geweest. Er zal gerust een reden zijn waarom de natuur dat zo geregeld heeft.
Maar de mens grijpt graag in en wil in zijn perfecte wereldje alles redden wat maar zielig is.
ohjajoh6 schreef:Vind het toch knap harde woorden, uit de mond van iemand die zichzelf Cowgirl noemt en vrijwilliger is bij de dierenambulance...