Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renee16 schreef:Vraag me meer af hoe ze toen ooit het politie onderzoek af hebben kunnen sluiten?! Zoiets wordt toch altijd goed uitgezocht voor het in de doofpot raakt?
Misschien dat meneer echtgenoot daar wat vriendjes/centjes heeft zitten?
Hopelijk komt de waarheid als nog aan het licht. Beter laat dan nooit
wake_up schreef:renee16 schreef:Vraag me meer af hoe ze toen ooit het politie onderzoek af hebben kunnen sluiten?! Zoiets wordt toch altijd goed uitgezocht voor het in de doofpot raakt?
Misschien dat meneer echtgenoot daar wat vriendjes/centjes heeft zitten?
Hopelijk komt de waarheid als nog aan het licht. Beter laat dan nooit
jeetje wat een gespeculeer.. niet zo netjes om maar dit soort ideeën te opperen zonder er bij
na te denken wat voor schade dit kan opleveren voor de desbetreffende persoon.
Nataschax schreef:ze wou met hem scheiden omdat hij wou dat zij de paarden zou opgeven.
zij wou dus scheiden en hij zou alles van haar erven.
hij wist niets van paarden en het paard had een hoofdstel om en die was erg amateuristisch in/om gedaan. had hij kunnen zijn.
hij verdraaide ook het verhaal over een zadel, als zij daar zo dood lag had zij hem nooit kunnen afzadelen, toch![]()
ik had de link allang gelegd!
geerke schreef:Nataschax schreef:ze wou met hem scheiden omdat hij wou dat zij de paarden zou opgeven.
hij wist niets van paarden en het paard had een hoofdstel om en die was erg amateuristisch in/om gedaan. had hij kunnen zijn.
hij verdraaide ook het verhaal over een zadel, als zij daar zo dood lag had zij hem nooit kunnen afzadelen, toch![]()
maar als je scheidt dan erf hij toch helemaal niets?
Nataschax schreef:ze wou met hem scheiden omdat hij wou dat zij de paarden zou opgeven.