Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Hoe zou dat voelen als ze zó hard gaan?Ik bedoel dat is toch een enorme bonk spieren en vlees wat daar "op hol " gaat
hihi
Dan heb je denk ik weinig te vertellen als ze eenmaal op dreef zijn he?Is idd een gaaf ras zo'n Shire,zéér imponerend!
needless say I was scared shitless.amyyy55 schreef:funnyhorses schreef:Hoe zou dat voelen als ze zó hard gaan?Ik bedoel dat is toch een enorme bonk spieren en vlees wat daar "op hol " gaat
hihi
Dan heb je denk ik weinig te vertellen als ze eenmaal op dreef zijn he?Is idd een gaaf ras zo'n Shire,zéér imponerend!
Ja. Dat is heel waar xD ik reed een keer op een shire die niet zo was opgevoed.toen ik 14/15 was dus ik zat met mn 50 kg en 1.65m op een 1.85 shire ofzoneedless say I was scared shitless.
paardje lief ging er vandoor. Stuurloos.En de eigenaar ging op de brommer achter me aan. Gelukkig liep het dood. Ben dat paard maar niet gaan verzorgen.. verder zijn t wel hele toffe paarden mits ze opgevoed zijn!
Selka schreef:Dat is heus niet grappig hoor Rije(grapje
)
Heerlijk die dikbillen.
Patries, doen wij! Zorg jij voor schapen? Dan gaat Will extra hard![]()
Nadien, kan nog steeds! Vandaar ook mijn eerste Shire-galop-ervaring
Floris ook vooral als ze lawaai maken.. zet gewoon een deuntje op vlieg ik je zo voorbij