farahdiba46 schreef:Och, daar zijn de goedpraters al.....Jamaaar andere takken doen dit en dat. Daar gaat het dus nu niet over.en dan wordt hier ergens eerder iemand die haar mening geeft maar heel banketstaaf weg gezet als dressuurprikker. Kinderachtig hoor en dan hierboven weer:beter dan beter dan bladiebla WIJ hoeven geen bladiebla en beter dan gefrustreerde paarden in een bak.
Wie de schoen past trekt hem aan zou ik zeggen!
En diegene als dressuur prikker werd weggezet heeft zelf ook niet al te leuke opmerkingen geplaatst. (ik zou ze zelfs ronduit onzinnig willen noemen zoals; als een paard aan het infuus gaat is het altijd de schuld van de ruiter...)
Maar het gaat hier niet over de basis sport. In de basis gaat het bij alle sportonderdelen een stuk vriendelijker als bij het professionele gedeelte. Overal waar geld mee verdient wordt zakt het dierenwelzijn naar de achtergrond. Dat is algemeen bekend.
Ik weet helaas geen oplossing, behalve zeggen dat alle ruiters uit de groep 7 landen niet meer mee mogen doen. Waarschijnlijk hebben we dan ook geen wedstrijden meer?

) om mij heen. Niet gaan doen alsof ik dit verzin, ik hoor dit echt rete vaak bij mensen die net een L tot M proef neer kunnen zetten, paarden staan vaak in de zomer 4 uur per dag op de paddock, met zomerdeken op.