Eventingruiter Oliver Townend krijgt officiële waarschuwing

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:12

Hahaha _San87_ _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 10:03

_San87_ schreef:
essie_blue schreef:
Ze hadden toch van die tuigjes voor kinderen? :') Waren toen veel negatieve reacties op, maar ik vind het een geweldig concept!

Klopt helemaal Upendo, maar sommige kinderen zijn nou eenmaal erg brutaal en aangezien die lijntjes die de baan afzettend soms wat hoger zijn lopen die kinderen er zo onderdoor. Is gewoon hartstikke gevaarlijk.. Het is alleen wel aan de ouders daar op te letten, en niet de zaak van de ruiters of de organisatie, vind ik dan.

Ben het overigens helemaal eens met Ayasha en Popke, belachelijk gedoe!!

Ik heb als kleine San87 altijd een tuigje om gehad in drukke gelegenheden. Ik heb er echt niks aan over gehouden :D. Behalve dan een bepaalde fetisj, maar daar reppen we maar niet over :)).

:') _O- _O- _O-

_Alarm_wlkp

Re: Eventingruiter Oliver Townend krijgt officiële waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 10:08

Gaat lekker tegenwoordig in de eventing :')
Vind het belachelijk dat hij een waarschuwing krijgt terwijl dat kind ergens loopt waar het niet hoort --'

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:48

Ik vind het wel opvallend dat niemand begrip kan opbrengen voor het feit dat hij een officiële waarschuwing heeft gekregen terwijl de organisatie blijkbaar vond dat dit terecht was.

Snap echt de beweegreden van die organisatie niet.

Overigens had mijn jongste dochter ook een tuigje :D Die liep wel in zeven sloten tegelijk, was voor haar eigen veiligheid. Geloof dat zij geen fetisj heeft ;)

Op menwedstrijden waar mijn man en ik samen aan meededen parkeerde ik de kinderen bij de tent. Die haalden het echt niet in hun hoofd om het parcours in te lopen.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 11:56

Eigenlijk vind ik dat híj een 'sorry' te horen mag krijgen! Hij komt daar wel voor een wedstrijd, niet om op andermans kind te letten. Ik vind dat ie het nog hartstikke netjes gedaan heeft :j
Het is aan de ouders om op hun kids te letten en als ze dat niet kunnen of daar te beroerd voor zijn dan kunnen er gevolgen zijn. Zo gaat dat in het leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:20

Percy schreef:
Ik vind het wel opvallend dat niemand begrip kan opbrengen voor het feit dat hij een officiële waarschuwing heeft gekregen terwijl de organisatie blijkbaar vond dat dit terecht was.

Snap echt de beweegreden van die organisatie niet.

Overigens had mijn jongste dochter ook een tuigje :D Die liep wel in zeven sloten tegelijk, was voor haar eigen veiligheid. Geloof dat zij geen fetisj heeft ;)

Op menwedstrijden waar mijn man en ik samen aan meededen parkeerde ik de kinderen bij de tent. Die haalden het echt niet in hun hoofd om het parcours in te lopen.

Kijk, dat vind ik nou super _/-\o_ . Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat een ander geen last heeft van jouw kinderen.

Zo zouden er veel meer ouders moeten zijn.

Ik moest vroeger ook aan een tuigje, heb daar geen trauma's o.i.d. aan overgehouden hoor.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 14:28

Iedereen die komt kijken verwittigen dat loslopende kinderen als extra hindernismateriaal gebruikt worden, en bonuspunten voor de ruiters opleveren. Kijken of ze dan opletten. :+

Zonder gekkigheid, ik neem aan dat die man z'n proef nu naar de vaantjes was en hij niet opnieuw mocht starten? Aan hem zouden excuses aangeboden moeten worden!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 06:27

Wat krom dit.
Wel waarschuwen, maar niet t kind weghalen? Niemand vd toeschouwers, die n sprintje trekt? Waarom de wedstrijd niet stil leggen, is ook funest voor je concentratie, maar dan kunnen de ruiters iig zondet extra risico doorrijden. Wat, als het kind zwaar gewond was geweest? Had ie dan n zware straf gekregen, voor iets waar hij niets aan kan doen?

Verder vind ik, dat er behoorlijk aparte uitspraken voorbijkomen wbt ouders en kinderen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 07:38

Tijd voor een handtekeningenactie :+.