Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:essie_blue schreef:Ze hadden toch van die tuigjes voor kinderen?Waren toen veel negatieve reacties op, maar ik vind het een geweldig concept!
Klopt helemaal Upendo, maar sommige kinderen zijn nou eenmaal erg brutaal en aangezien die lijntjes die de baan afzettend soms wat hoger zijn lopen die kinderen er zo onderdoor. Is gewoon hartstikke gevaarlijk.. Het is alleen wel aan de ouders daar op te letten, en niet de zaak van de ruiters of de organisatie, vind ik dan.
Ben het overigens helemaal eens met Ayasha en Popke, belachelijk gedoe!!
Ik heb als kleine San87 altijd een tuigje om gehad in drukke gelegenheden. Ik heb er echt niks aan over gehouden. Behalve dan een bepaalde fetisj, maar daar reppen we maar niet over
.

Die liep wel in zeven sloten tegelijk, was voor haar eigen veiligheid. Geloof dat zij geen fetisj heeft

Percy schreef:Ik vind het wel opvallend dat niemand begrip kan opbrengen voor het feit dat hij een officiële waarschuwing heeft gekregen terwijl de organisatie blijkbaar vond dat dit terecht was.
Snap echt de beweegreden van die organisatie niet.
Overigens had mijn jongste dochter ook een tuigjeDie liep wel in zeven sloten tegelijk, was voor haar eigen veiligheid. Geloof dat zij geen fetisj heeft
![]()
Op menwedstrijden waar mijn man en ik samen aan meededen parkeerde ik de kinderen bij de tent. Die haalden het echt niet in hun hoofd om het parcours in te lopen.
. Gewoon je verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat een ander geen last heeft van jouw kinderen. 
.