Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipo schreef:Ik kan er niet bij dat je pas aangifte doet na 3 weken. Je merrie is gewond, rare wonden.. Als je een dierenarts erbij haalt zal hij ook zeggen wat hij/zij denkt. Is er dan geen da bij geweest? Waarom nu pas aangifte? is het normaal dat je paard wonden heeft die vraagtekens oproepen?
geerke schreef:het enige wat ik hoop is dat hij een keer een merrie treft die hem het licht uit zijn ogen slaat...
lotlot2 schreef:Tessa_93 schreef:Ik snap niet dat die paarden niet uithalen als er in ze gesneden word. Of zal hij ze vastgebonden hebben ofzo??.
Het zou kunnen dat het in 1 beweging gemaakt is,
dus dat het mes in de achterkant neergezet word en er dan een hele snelle beweging word gemaakt. Op die manier ben je binnen een paar tellen weer klaar.
EDIT; maar er bestaan natuurlijk ook nog allerlei middeltjes...
NoaHD schreef:Gatverdamme! Hoe kan iemand zoiets doen!!!!Het is super dicht bij mij in de buurt, durf nu mijn pony's bijna niet alleen te laten... zijn beide merries...... Gelukkig woont de weide eigenaar naast het weiland, maar toch... brrr.....
edit: het is 30 minuten bij mij vandaan![]()
![]()
![]()
Emelie5 schreef:NoaHD schreef:Gatverdamme! Hoe kan iemand zoiets doen!!!!Het is super dicht bij mij in de buurt, durf nu mijn pony's bijna niet alleen te laten... zijn beide merries...... Gelukkig woont de weide eigenaar naast het weiland, maar toch... brrr.....
edit: het is 30 minuten bij mij vandaan![]()
![]()
![]()
Die dingen die zo'n man doet, kunnen echt niet!![]()
En ik heb mijn merrie en veulen niet bij huis staan, en Sibculo is een kwartiertje hier vandaan!