Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caesar schreef:Vind de laatste alinea wel erg misplaatst. Omdat het meisje een bijrijdster was, wil dit niet zeggen dat alle aandacht alleen maar naar het meisje hoeft te gaan. Net of er niet stilgestaan mag worden bij het paard en de eigenaar ervan. Ik snap dat het een heftig ongeluk is, en geopereerd worden aan een rugbreuk is behoorlijk heftig. Maar om dan zo te zeggen van dat ze liever niet hebben dat er teveel stilgestaan wordt bij het paard... Oef...
Jennyj01 schreef:Caesar schreef:Vind de laatste alinea wel erg misplaatst. Omdat het meisje een bijrijdster was, wil dit niet zeggen dat alle aandacht alleen maar naar het meisje hoeft te gaan. Net of er niet stilgestaan mag worden bij het paard en de eigenaar ervan. Ik snap dat het een heftig ongeluk is, en geopereerd worden aan een rugbreuk is behoorlijk heftig. Maar om dan zo te zeggen van dat ze liever niet hebben dat er teveel stilgestaan wordt bij het paard... Oef...
Ik vind het ook een rare reactie. Het is wel een levend dier wat op een afschuwelijke manier is dood gegaan. Begrijp ook niet zo goed waarom het in de openingspost staat op een paardenforum.
Jennyj01 schreef:Maar Marjoow dan lees je het toch even na en past het aan. Je neemt toch niet zomaar berichten over?
Ayasha schreef:Caesar schreef:Vind de laatste alinea wel erg misplaatst. Omdat het meisje een bijrijdster was, wil dit niet zeggen dat alle aandacht alleen maar naar het meisje hoeft te gaan. Net of er niet stilgestaan mag worden bij het paard en de eigenaar ervan. Ik snap dat het een heftig ongeluk is, en geopereerd worden aan een rugbreuk is behoorlijk heftig. Maar om dan zo te zeggen van dat ze liever niet hebben dat er teveel stilgestaan wordt bij het paard... Oef...
Stilstaan bij het paard, helpt het paard niet meer. Stilstaan bij het meisje, het meisje wellicht wel. Het is maar waar je over valt.
Wat ontzettend zwaar moet dit gaan worden.. Je zou maar wakker worden en meteen te horen krijgen dat je die verwondingen hebt én dat je paard dood is... Arme, arme meid...
Marjoow schreef:Dat is uit de context al duidelijk dat het een verzoek is....
. En dat je dan vermeld dat het niet weg kan ivm zo genaamde sencuur oké.
Relaxed schreef:En het gezeik over een verzoek van de ouders vinden jullie niet respectloos? Hou toch op zeg.. Gebakkelei om niks..
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen, vreselijk om mee te maken
Marjoow schreef:Dat is uit de context al duidelijk dat het een verzoek is....
Zoolgangster schreef:Marjoow schreef:Dat is uit de context al duidelijk dat het een verzoek is....
Precies!
En ik kan me als ouder héél goed voorstellen dat je God op je blote knieën dankt dat het "alleen maar" een dood paard heeft opgeleverd en niet óók nog een dode dochter. En dat je dan niet zit te wachten op reacties als "Wat erg voor dat paard en hoe heeft het toch kunnen gebeuren dat dat paard dood is... enz" hoe naar het allemaal ook is dat het met het paard zo afliep.
Ze zitten nu met een dochter die ernstig gewond is, en dat is op zo'n moment veel belangrijker.
annibel schreef:Oh vreselijk! Ik snap ook wel dat ze nog niet hebben verteld dat haar paard dood is, maar als ze op Internet kijkt en leest zou helemaal erg zijn!!
Heel veel sterkte voor de betrokkenen!