Vreselijk! 2 Paarden en 1 ruiter dood op één dag...
2 ruiters en 1 paard...
HoresesLover
Geplaatst: 16-06-14 06:15
Wat erg.. Ook nog allemaal in een wedstrijd ,. Gecondoleert aan de nabestaanden
Nessah
Geplaatst: 16-06-14 07:48
Vreselijk bericht.. Het zal je kind maar zijn, vreselijk.. Echt heel erg..
Ook vreselijk als je je paard verliest en je zonder paard naar huis moet.
Eigenlijk een dag met een hele dikke zwarte rand, ik wens alle nabestaanden heel veel sterkte en heb respect voor de "mooie" ceremonie die op de wedstrijd is gehouden.
Hoe is het afgelopen met het paard van Benjamin? Daar lees ik niets over, heb de val niet gezien ( en dat hoef ik ook niet) maar kan me bedenken dat het paard ook een redelijke smakker gemaakt moet hebben.
@ Nessah - Indrukwekkende herdenking, wat een verlies zo'n getalenteerde en jonge ruiter in de kracht van zijn leven. Veel sterkte voor zijn vrienden en familie.
lovearezzo
Geplaatst: 16-06-14 11:08
vreselijk... Zo'n goede ruiter verloren maar zoals als is gezegd hij is gestorven in het harnas tijdens de sport die hij het liefst deed, alleen veel te vroeg. heel veel sterkte voor de nabestaanden.
ook sterkte voor Tom Crisp wat moet dat verschrikkelijk zijn om zonder paard weer richting huis te gaan en vooral als je zo'n goede band had met je paard.
xSlvna
Geplaatst: 16-06-14 21:58
Hoh, het lijkt wel alsof vrijdag de 13e een dag te laat kwam.
Dat met het paard en de gescheurde aorta, tja, kan gebeuren. Heeft niks met de sport gemaakt, mijne is ook zo dood neergevallen bij een ontspannen ritje, zoiets kan altijd gebeuren.
Sterkte voor de nabestaande, heb hem nooit zien presteren maar het is geen verkeerde combinatie op foto's.
Sunlover1
Geplaatst: 17-06-14 10:14
Vreselijk als iets wat je met zoveel liefde en bezieling doet, je dood wordt. Paardrijden is helaas levensgevaarlijk en wordt enorm onderschat..
Hier wordt duidelijk uitgelegd/in beeld gebracht wat er gebeurd is. Jeetje, dat is een beste smakker geweest zeg, kwam het toevallig tegen als banner bij de ceremonie.
Vage screenshots, kunnen als schokkend ervaren worden