Op vragen van verschillende mensen heb ik een oude petitie opgepoetst, ik heb hier een Word document van gemaakt die je hier vind. Op pagina 1 staat de feitelijke petitie, op pagina 2 staan adresgegevens van het Ministerie van Economische zaken. Ik heb eveneens een antwoordnummer toegevoegd zodat je de petitie kosteloos kunt verzenden.
Druk het document en vul het kader in het midden van pagina 1 in met je naam en adres en dergelijke. Vergeet vooral niet om je handtekening te zetten; dat is het belangrijkste.
(Het Word document staat op OneDrive, laat me a.u.b. weten als je er niet bij kunt. Ik zag op Bokt namelijk geen mogelijkheid om attachments bij te voegen.)
Je kunt je afvragen of bovenstaand veulen niet gewoon pech heeft gehad.. Ik ken zat mensen die een simpele operatie ondergaan en die de pech hebben er een bacterie of er een ontsteking aan krijgen. Moeten ze de operaties dan maar afschaffen of is het domme pech?
Op zich ben ik ook niet blij met de chip want het hele controlesysteem erachter is een lachertje. Maar ik denk dat er eerst eens aangetoond moet worden in een onderzoek wat de daadwerkelijke risico's zijn van de chip. Want ik zit al heel wat jaartjes in de paarden en ken geen één paard met een chipprobleem.
Sjaak Hoedjes, degene die deze actie tegen het chippen is begonnen is idd. niet altijd serieus te nemen. Hij bedoeld het vast goed maar deze man verkondigd zijn ideeën altijd als de enige waarheid. Dus weet je bij hem nooit of je hem nu serieus moet nemen of dat hij weer een leuk l*lverhaal verteld.