Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pillow schreef:gohya schreef:Ik denk dus ook aan een oud/gepensioneerd boertje!
Wat is dit nou voor redenering Vanwege de suikerbiet? Die dingen groeien overal dus daar kan iedereen aan komen. En dat 'oude boertje', zo kleinerend. Ik denk dat het zo'n zich vervelende Pool is. Slaat ook nergens op , maar ik wil ook wat zeggen
geetje1 schreef:gohya schreef:willemlover ik zou het toch even melden,het gaat ook om de plaatsen waar paarden mishandeld zijn.
Dat je de details niet meer weet is niet erg,vertel ze wat je nog wél weet.
Geetje dat zou idd. ook kunnen,maar ik denk toch eerder aan een gefrustreerde oude boer.
En die stok,wat is het precies voor stok? in ieder geval geen bezem steel.Voor een wandelstok is die te lang.
het is volgens mij een flaneerstok deze heb je ook in xl uitvoering maar het is wel een oude
konden zelf op maat gezaagd worden
gohya schreef:Heb het net gezien.Linda, morgen word het herhaald op Ned.1.
Na alles gehoord te hebben krijg ik een soort van profiel van een/de dader.
Ze zeiden ook dat als je paard een poos gelden is mishandeld,je dit moet melden bij de politie.Maar daar had ik toen al een melding van gemaakt.En 5 jaar later is er zelfs een rechtszaak voor geweest.Helaas is de dader vrijuit gegaan,omdat hij zich in die 5 jaar goed gedragen had!
Maar ik heb meer mishandelingen mee gemaakt,moet ik die alsnog melden dan? dat begreep ik niet goed.
ER is een paar weken terug geschoten [poging] op mijn paard! wel gemeld aan politie,nooit iets van gehoord.
unihorses schreef:deze dingen zijn best lang : http://creanatura.webklik.nl/page/wandelstokken ( herder? )
die stok is een goastok wsl . moet je dat melden? iets typisch twents en boers.... is ie daar gevondne?
gohya schreef:Ik zie net op de site van Opsporing Verzocht,dat je alleen mishandelingen moet melden als er toen geen aangifte van is gedaan.En ik heb dat toen wél gedaan,incl. de foto's van verwondingen.Dus dan hoeft het nu niet meer,toch?
) misschien iemand waarbij het nooit gelukt is in de fokkers wereld en zo zijn/haar frustratie ziekelijk uit? zo iemand zal niet bang zijn van paarden en ze hebben er meestal wel verstand van en ze komen meestal wel op vrij veel plaatsen. N0a schreef:En dan? In de wei kun je ze ook niet vast knopen. Dat zou betekenen dat hij een handlanger heeft. Maar als een paard van 600kilo weg wil, dan rent die dwars door je heen hoor. Die man zit naar mijn idee onder de blauwe plekken. Kan niet anders.
Een koerier lijkt mij niet waarschijnlijk. Die gaat niet naar plekken buitenaf waar die een stuk met de fiets moet komen.