Dus dan zijn er wel twee buitenlandse juryleden aanwezig. Excuus! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus dan zijn er wel twee buitenlandse juryleden aanwezig. Excuus! Ufurio4e schreef:Ik had juist het idee dat totilas blij was met de ruimte die hij krijgt aan het einde van de proef. Veel spanning, fijn hem gezond weer te zien!
Ayasha schreef:Dankjewel Janouk! Je bent een held!!
Wij belgen krijgen frans op school maar geen duits (tso'ers iig niet en voor ASO was ik te dom)
Fijn dat hij zo realistisch is!Hij zoekt dus ook gewoon de problemen bij zichzelf (wat ook zo is natuurlijk maar hij is dus niet zo arrogant als sommigen willen beweren.
)
Minder doen is ook niet makkelijk.Zeker niet op wedstrijd. (toch fijn dat topruiters ook tegen zulke problemen oplopen. Blijken het toch weer gewoon mensen te zijn.
)
naast het Amsterdams. ceasario schreef:Dallista schreef:[
Dat stond in een nieuwsbericht hier op bokt.
Dat zijn geen nieuwsberichten maar alles lukraak ergens van overschrijven.
![]()
Citaat:Het doel van Rath is zich te kwalificeren voor de Wereld Ruiterspelen van 2014, die gehouden zullen worden in Normandië. Hiervoor moet hij op twee internationale wedstrijden tenminste 64 procent scoren bij twee O-juryleden, juryleden die niet afkomstig zijn uit eigen land. Bij de vorige start in het Belgische Kapellen zat er een Duitse jury, waardoor zijn score niet meetelde voor een kwalificatie voor de WEG.

manubres schreef:MMm...de proef van Bretton Woods is dan weer wat minder. Die lijkt niet zo lekker in zijn lijf en aanleuning te zitten..en rath maar trekken. Maar wat kan dat beest ook bewegen...sommige stukken...nog mooier dan Totilas..eleganter, lang gelijnder...

easygoing schreef:ceasario schreef:
Gewoon.. de Duitse bond beslist. en voorlopig heeft GLOCK het "nakijken".
Wat bedoel je met die laatste opmerking?
Citaat:Uitslag CDI 3* Freestyle.
1) Adelinde Cornelissen (Nijkerk) - Jerich Parzival N.O.P. (Jazz x Ulft) - 81.000%
2) Hans Peter Minderhoud (Harskamp) - Glock's Flirt de Lully (Florestan x Gauguin de Lully) - 78.425%
3) Edward Gal (Harskamp) - Glock's Voice (De Niro x Rohdiamant) - 76.575%
4) Diederik van Silfhout (Lunteren) - Arlando NH N.O.P. (Paddox x Mythens) - 75.925%
_Mondy_ schreef:Stiekem ben ik wel benieuwd of er ook zo streng gekeken wordt door menig bokker hier als Edward weer een keer op Totilas zou rijden. Ongetwijfeld zal dat ook niet zijn zoals het was maar uiteraard komt daar dan geen commentaar op![]()
Nee het kan uiteraard beter maar ik vind het toch al een fijn gezicht al. Netjes gereden en ben blij voor ze dat het zo goed gaat. Maar oh wee als er straks een wedstrijd een keer minder gaat... dan weet half bokt wel dat dit de slechtste combinatie ooit was.