Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

R12312 schreef:Easygoing, Isabell werth heeft inderdaad maar 8 medailles op zak..........
Dan nog gaat het om de percentages, en mag ik je even wat feiten geven............Anky heeft die score nooit behaald in de GP, Adelinde ook niet! Alleen Edward Gal en Charlotte Dujardin haalden hoger dan 82% in de GP.
Oh en probeer normaal te quoten, straks denken ze nog dat ik die onzin schrijf
. Mooi percentage idd, maar jammer dat hij idd geen concurrentie had, dat had het gewoon wat spannender gemaakt. De besten na Rath hadden in de 70 procent en dat waren er maar 3 (misschien 4).

horseyfries schreef:Tsja, zo worden natuurlijk geen punten gegeven door de jury, dat zou ook niet best zijn (even aankruisen: had u wel/geen kippenvel bij deze oefening?)

Mousmous schreef:De jury mag dat zeker niet, maar wij als toeschouwers mogen dat gelukkig wel. Als we dat niet hadden, zou je ook niet snel een favoriet hebben lijkt me. Ik kan echt niet bij elke combinatie hetzelfde gevoel hebben.
is Rath natuurlijk niet mijn eerste keuze als ruiter voor dit paard.
Grafschafter schreef:Als fan van Totilas ben ik blij hem weer terug te zien in de ring.
Als echte Hollanderis Rath natuurlijk niet mijn eerste keuze als ruiter voor dit paard.
Maar ik vind dat Rath écht goed op weg is.
Dallista schreef:Dus je moet de GP rijden om je te kwalificeren voor de GP Special *en* de Kur? En dan mag je zelf beslissen welke je rijdt? (Of beide?)
Ik snap hem nog niet helemaal, geloof ik.