Amazone wordt bekogeld tijdens buitenrit en komt ten val

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cambiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 09:57

+:)+
Is ook wel handig bij agressieve wielerterroristen dat zweepje, die ermee dreigen je paard los te laten omdat die even de achterhand uitdraait als ze veel te hard komen aangestoven en waardoor ze ocharme even moeten vertragen. Ja echt meegemaakt, er kwam ene dreigend op me af en wou m'n paard al uit m'n handen trekken. Loop er maar achteraan, àls je nog kan lopen zei hij letterlijk (hele drukke baan, m'n paard zou het niet overleefd hebben als ze deze had gekruist terug naar de stal toe). Toen ben ik als een gek beginnen slaan met m'n zweep, echt meppen als een gek op die wielerterrorist in z'n belachelijke pakje, ik draaide echt door van pure angst en schrik. Die man had daarna zo'n streepjes-motief in z'n armen....erg toch, ik wil zo'n dingen niet, maar als ze aan m'n paarden raken....
Toen besefte ik hoe gevaarlijk die twee-benige soort wordt als ze wielen onder zich krijgen om zich voort te bewegen, echt serieuze bijwerkingen op dat brain die wielen...ik probeer ze te mijden, maar ze zijn echt overal, zelfs in natuurparken gaan ze de boel al terroriseren. Zo'n verkakte onverdraagzame egoïstische maatschappij waarin we leven, gefrustreerde, gevaarlijke monsters.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo...