Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Ik vraag me ook echt af dat als het koeien waren geweest mensen hier net zo "geschokt" gereageerd hadden
Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
fourseasons schreef:. Volgens mij zit er een verschil, en ook van tijd tussen blank en een halve meter onder water....Domi_94 schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat bij zulke weersvoorspellingen de dieren op die plek bleven staan. Had ze dan binnen gehaald of op een beter stuk gezet, dan had er al veel voorkomen kunnen worden in mijn ogen. Gelukkig staan ze nu wel droog
Alsof je kunt inschatten als gewone burger dat je weiland ineens helemaal blank staat. Bovendien dacht ik dat het hier op bokt alleen toegestaan was als paarden 24/7 buiten stonden maar dat is nu dus ook niet goed meer?
SAKKIA schreef:Idd de sluizen zetten ze niks voor niks open. Die moeten er juist voor zorgen dat in een kort tijdsbestek het water aan de andere kant gaat dalen en daarmee geen gevaar meer vormt.
Als je dan als paardeneigenaar niet op de hoogte wordt gesteld door het waterschap, is er volgens mij helemaal niks wat je nog kan doen dan zodra je het merkt alles snel daar weg halen.
We kunnen er lang en breed over praten, maar de schuld ligt hier bij het waterschap en zeker niet bij de eigenaar die bij nacht en ontij er gewoon was voor de pony's.
Ik vind het heel jammer dat mensen op internet zwart gemaakt kunnen worden zonder dat de "aanklagers" op de hoogte zijn van de feiten. Dit kan er echt voor zorgen dat je nog jarenlang onterecht een slechte naam hebt.